-kga- Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) I natt så skrudde dataen min seg av plusselig. Den gir fra seg en høyfrikvent lyd bare strømfosyningen er på, må skru av bryteren på strømforsyningen eller dra ut ledningen for å fjenre lyden. Det luktet litt svidd også trur jeg, virket som om det var fra strømforsyningen. Høres det ut som om det er strømforsyningen som gikk? Endret 5. januar 2008 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det kan vaere. Hvor lenge hadde PCen statt pa? Hvor varm var den? Lynnedslag? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hiper 580w tenkte jeg med en gang je så posten men uansett så høres det ut som at psu har tatt kvelden ja. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Den har stått på så å si konstant i nesten 2 år. Ja det er en hipper av type Hiper Type-R strømforsyning 580W, er dem dårlige? Når strømfporsyningen går, tar den med seg annen maskinvare i dragsuget? Er det mulig og ta psu-en på garantien, og eventuell annen ødelagt maskinvare? Jeg måtte bytte HK tidlig i høst siden det gikk i stykker, kan det ha skjedd som følge av no feil på PSU-en, eller skal ikke det ha hatt noe og si siden det er så lenge siden? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Den har stått på så å si konstant i nesten 2 år. Ja det er en hipper av type Hiper Type-R strømforsyning 580W, er dem dårlige? De har i alle fall skyhøy feilprosent - så det må være lov å si de er dårlige ja.... Kan si det sånn at jeg har sett en blåst Hiper mer en 1 gang ;-) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker og bukker. Er nokk Hipper driten. Har sjekka og det er derifra den høyfrikvente lyden kommer fra, lurer på hva som lager lyd inne i en strømforsyning. Men kan jeg risikere at den har slått ut andre komponenter når den tok kvelden, eller er det veldig unormalt? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei det kan hende den har knekket andre komponenter - det har skjedd med Hiper´n. Hvordan det blir med garanti evnt. erstatning vet jeg ikke, sikkert mange her på forumet som har vært ute for det samme vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå