Rhulken Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei :!: Helt amatør på valg av vannkjøling til PC så tenkte kanskje dette hadde vært noe? http://www.vcore.dk/shop/ac-system-lian-1060p.html ? Planlegger å ha: 2xSeagate Cheetah 15K.5 73,4 GB 80 pin i raid 2xEvga 7800gtx KO version 1xIntel Core 2 Quad Q6600 Blir vel dette som skal evnt. kjøles. Med ny PC trenger jeg kabinett. for meg så dette kjekt ut og få alt i en pakke med fint fint kabinett. hardiskkene tenkte jeg litt på http://www.vcore.dk/shop/silentstar-hd-dual-koeler-238p.html denne kjøleblokken? er dette kabinetted verdt pengene synes dere? Mvh Rune Solberg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er du lite handyman selv er det verdt det. Men er du sånn i noenlunde i stand til å gjøre ting selv, nei det er ikke verdt det. Men du får jo tross alt et stilrent kabinett og vannkjøling nesten klart til bruk da.. Sparer deg selv for en del arbeid. Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Er du lite handyman selv er det verdt det. Men er du sånn i noenlunde i stand til å gjøre ting selv, nei det er ikke verdt det. Men du får jo tross alt et stilrent kabinett og vannkjøling nesten klart til bruk da.. Sparer deg selv for en del arbeid. "Denne udgave er inklusiv AC aquaero styringsenhed med matchende sort alu front og hvidt/blåt display!" Dette følger jo også med ,så videoen til denne, må si det var fristende opplegg. Ser at det systemet der legger på prisen en god del.. ca 800kr. Ser at samme kabinett er hos microplex for ca1995kr og et standar set på microplex koster ca 2000kr. men det er da med vannblokk inkludert ser det ut som. Hva evnt. kan gjøres billigere og bedre med tanke på vannkjølingen? Jobber med å montere og installere kjøleaggregater på shiping containere for et firma som heter Thermo King og er utdannet kuldeteknikker,men har aldri vært borti vannkjøling til PC og har dessverre ikke noen erfaring med det. Kunne nok ha regnet ut litt her og der og funnet ut det som er best, men det innebærer litt testing og måling some ikke blir enkelt før en har det i nevene kan man si, jeg har også tilgang på mye verktøy slik at det kan kuttes og slippes der det trengs. Så det spørs litt hvor mye tid en vil legge i dette da Men hvis forskjellene er veldig store i kvalitet/ytelse/pris er det et lignende system som hadde blitt bedre? Takker for all hjelp =) Med vennlig hilsen Rune Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå