Lilac1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ingen laptoper slåt ALIENWARE !Råest som finner i dag ingen slår prisene heller.. Dell slår vel prisene. Til å inneholde så mye oem crap, er dell latterlig dyre. Lenke til kommentar
Bobby5791 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sager maskinene er også veldig kraftige. finner mye kraftigere (og billigere) en dells sine. selv om kanskje dell maskinen er den kraftigste fra norge så. jeg megselv liker ikke dell www.sagernotebook.com Ville bare slenge meg på denne her, jeg òg. Har personlig en Sager 5791, $2300, kjører-alt-på-medium laptop med innebygd Blu-Ray. Den er veldig kjekk hvis man vil ha en laptop til $2300 som kjører alt på medium. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg personlig hadde gått for Alien. Skal du ha det råeste av det råeste, så er det Alien som er valget. De ser helt spesielle ut, og bare å kunne si at du har Alien Pc, gir deg status (men du betaler ganske mye for navnet). Disse pcene bilr også testet til det ytterste for å se om de klarer de skyhøye kravene Alien stiller. EDIT: leif Finnes det noe mer fjortis enn en alienware? Jeg sjønner godt at mange forbinner alien med fjortis. Kanskje fordi at designet er veldig inspirert av alien/verdensrommet/ satelitter osv, som er veldig fremtidsrettet. Tingen er at Alienware sitt design ikke er mer fjortiss enn f.eks Dell (min mening) Syns faktisk at Alien er mer stilren en Dell EDIT link til bilder: Alienware Dell Endret 6. januar 2008 av vinzenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå