TigerJack Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva er den råeste bærbare som for øyeblikket er tilgjengelig, evt. vil bli tilgjengelig i løpet av kort tid (januar-februar)? Da tenker jeg på best mulig skjermkort (videoredigering og spill) Størst mulig harddisk 17" skjerm Mest mulig minne Uansett pris. Dell Inspiron? Dell XPS? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Råeste nå er vel Dell XPS M1730 fullt spekket! Og den blir enda råere når den får nye 8800 kortet. Lenke til kommentar
h3nRIk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.falcon-nw.com/ Tre harddisker, SLI, etc. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sager maskinene er også veldig kraftige. finner mye kraftigere (og billigere) en dells sine. selv om kanskje dell maskinen er den kraftigste fra norge så. jeg megselv liker ikke dell www.sagernotebook.com Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.falcon-nw.com/ hadde en heftig kraftig notebook! kraftigste jeg har sett! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dell XPS M1730 review med div. benchmark scores Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mulig litt teit spørsmål, men hvordan får jeg en Alienware pc til Norge? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mulig litt teit spørsmål, men hvordan får jeg en Alienware pc til Norge? Det enkleste er vel å bestille den her. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg personlig hadde gått for Alien. Skal du ha det råeste av det råeste, så er det Alien som er valget. De ser helt spesielle ut, og bare å kunne si at du har Alien Pc, gir deg status (men du betaler ganske mye for navnet). Disse pcene bilr også testet til det ytterste for å se om de klarer de skyhøye kravene Alien stiller. EDIT: leif Endret 5. januar 2008 av vinzenT Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg personlig hadde gått for Alien. Skal du ha det råeste av det råeste, så er det Alien som er valget. De ser helt spesielle ut, og bare å kunne si at du har Alien Pc, gir deg status (men du betaler ganske mye for navnet). Disse pcene bilr også testet til det ytterste for å se om de klarer de skyhøye kravene Alien stiller. EDIT: leif Finnes det noe mer fjortis enn en alienware? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hva meiner du med fjortis? Begrunn! Endret 5. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
hevih Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen laptoper slåt ALIENWARE ! Råest som finner i dag Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Finnes det noe mer fjortis enn en alienware? Begrunn virkelig den kommentaren, hva i HELVETE er fjortis med en pc? Det er så enkelt og slenge på fjortis på noe du ikke liker, for du forbinder fjortis med bare dritt. Endret 5. januar 2008 av bowlingman Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Han er sikkert bare dum i hodet Jeg er 23 og har bygget pcer siden jeg gikk i 8ende klasse og nå sikler jeg på en alienware med sli til å erstatte desktopen da jeg syns den tar litt for stor plass i stuen. Alienware har vært det heftigste man får av laptop i årevis og jeg tror ikke det har endret seg Skal du ha det råeste så går du for en alienware Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 alienware =fjortiss?? Nei, nå er verden snart slutt! "Hei du, med den gode PC-en. FJORTISS!!!" Alienware er nok det beste ja! Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen laptoper slåt ALIENWARE !Råest som finner i dag ingen slår prisene heller.. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Finnes det noe mer fjortis enn en alienware? Begrunn virkelig den kommentaren, hva i HELVETE er fjortis med en pc? Det er så enkelt og slenge på fjortis på noe du ikke liker, for du forbinder fjortis med bare dritt. Tror det kan ha noe med at alienware pc'ene ikke akkurat ser "bedrifts"-vennlige ut, ei heller proffesjonelle ut, og ser mer ut som frag-bokser der er slepbare til å ha med seg på LAN med resten av fjortisgjengen... For å geeke over det 1337e utseende til PC-en der er spekket full av hardware man egentlig ikke har bruk for... Just my 0.0002 ameros Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Alienwares Area-51 stiller med veldig saftig specs ja. Men de stiller ikke (enda) med en notebook med top-end 8800 GTX skjermkortet. Det gjør derimot xtreme 770 fra Rock ( http://www.rockdirect.com/viewNotebook.php...me=XTREME%20770 ), som kan være en godt valg om du skal ha det beste av det beste. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Takk for mange flotte tips Hvordan er det å bestille fra utlandet mtp toll etc.? Trekker disse butikkene fra sin egen moms før de sender den? Hvis ikke påløper jo 25% mva i tillegg til den oppgitte prisen, i tillegg til frakt og evt. tollgebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå