Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har lyst til og smøre anus med hårfjerningskrem. Det står at den ikke skal brukes i området rundt anus. Går det så fremst man er forsiktig å ikke smører rett i hullet???? Hva med pungen? Hvorfor kan jeg ikke bruke det der? Plz svar. Er det fordi jeg kan bli så rød og irritert? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eg bruker den der Hvilken hårfjerningskrem skal du bruke? Dersom det er snakk om Veet så vær klar over at de kommer med forskjellig styrke og det er kun en av dem som er beregnet på intime områder. Det du beskriver høres ikke ut som den. Men selv om den er beregnet på intime områder må du være forsiktig. Prøv på et lite område først og se hvordan huden din reagerer. Ikke la det ligge like lenge på som det står på pakken. Går det bra første gang kan man kanskje prøve lenger neste gang, men det må du erfare selv. Når det gjelder rundt anus bør du ikke være nærme selve hullet i det hele tatt. Rett rundt hullet er det ekstremt tynn hud(føler eg) og det kan være jævlig vondt lenge etterpå om man kommer borti der med Veet(av erfaring). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå