Gå til innhold

Vurderer og kjøpe meg World in Conflict kan noen gi meg litt info?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Tja, kor skal vi begynne?

Fantastisk moro spill syns eg, kort enspillerdel, men veldig underholdene. Grafikken er nydelig, no har eg kun spillt med DX9, og med DX10 skal den visst vere enda bedre.

Totalt verdt å kjøpe viss du liker RTS.

Online er det også. En veldig underholdende online del, der du velger mellom å vere Amerikanere, Russere eller UN styrker viss eg ikkje husker heilt feil. På kvert lag kan du velge mellom forskjellige typer styrker, som infanteri, luftstyrker, tanks osv.

Ville ha kjøpt det, heilt klart.

Lenke til kommentar
Tja, kor skal vi begynne?

Fantastisk moro spill syns eg, kort enspillerdel, men veldig underholdene. Grafikken er nydelig, no har eg kun spillt med DX9, og med DX10 skal den visst vere enda bedre.

Totalt verdt å kjøpe viss du liker RTS.

Online er det også. En veldig underholdende online del, der du velger mellom å vere Amerikanere, Russere eller UN styrker viss eg ikkje husker heilt feil. På kvert lag kan du velge mellom forskjellige typer styrker, som infanteri, luftstyrker, tanks osv.

Ville ha kjøpt det, heilt klart.

Høres bra ut

Lenke til kommentar
Jeg kan si deg at det er et dårlig spill. Prøv en demo elns før du kaster bort penger på det...

Stort sett alle anmeldelser i verden har gitt spillet rundt 9/10-10/10. Gamer.no's anmelder kalte spillet et av tidenes beste strategispill. Hva er din grunn til å hate det så mye?

Svaret på trådstarters spørsmål er: Det er et strategispill. Et veldig godt gjennomført strategispill. Det har både en singleplayer-kampanje, og multiplayer i tillegg. Multiplayer-delen har fått mye ros for innovasjon og det at den rett og slett fungerer så og si perfekt.

Du kan spille på nett, så sånn sett er det "online" - men nei, det er ikke noe MMO.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg likte det heller ikke.. Møkkakjedelig var det:P

Jeg kan skjønne at folk ikke liker det fordi det er kort, for enkel single player, for enkel balanse, eller altfor lite strategi... Men kjedelig har jeg ikke hørt noen kalle det.

Utrolig morsomt med noe som skjer hele tiden og en visuell perle med ett så godt som feilfritt multiplayer system.

Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar
Dem som sier det er kjedelig har bare dårlige PC-er som ikke kan kjøre det D:

Jepp, det er det som er problemet. ehh. nei.

Dem som sier det er kjedelig har bare dårlige PC-er som ikke kan kjøre det D:

Ja, det eller at de har lasta ned spill slik at de ikke får spilt multiplayer delen;)

Nei, jeg har ikke kjøpt spillet, lånte det av en kompis for å prøve det. Får man ikke spillt online med en pirat versjon? hm.. mente det hørte gamle dager til, etter det jeg hører er det sjeldent noe problem nå om dagen. Vet blant annet at folk spiller pirat versjon av Crysis online.

Nei, spillet er opphypet i mine øyne, jeg gledet meg noe sinnsykt, men ble veldig skuffet. Command & Conquer er nok i mine øyne et bedre spill.

Lenke til kommentar

World in Conflict var faktisk det spillet som fikk meg tilbake til å spille online igjen etter 2-3 år. Fantastisk moro og en langt mer moden gjeng online også. Virker som strategi ikke samler den værste gjengen på nettet, føler jeg da.

Absolutt det beste strategispillet på lang tid, kanskje årets beste. Tar en stund før du kommer inn i det, men etter noen timer, og du har lært de mest kjente strategiene, er det veldig underholdende. Selv elsker jeg modusen du skal ta over soner. Atombomben alene er jo grunn nok til å skaffe seg dette spillet. Ikke ofte du faktisk smiler selv når atombomben tar ut dine enheter.

Lenke til kommentar

Kanskje litt gammal no, men uansett. World in Conflict er absolutt å anbefale, eg vil seie det er mitt desidert favoritt RTS spel i multiplayer. Dessutan skjer det noko heile tida så om nokon synst det er kjedeleg så kan ein ikkje like RTS sjangeren =)

Men litt OT: Nokon som vil spele det litt over Hamachi i kveld?

Lenke til kommentar

WiC er aboslutt et bra spill i mine øyne. Jeg og tre venner fikk det til jul(planlagt), og vi har hatt det veldig gøy med det. Bare som et hint bør du ikke spille demoen for mye om du liker det, for da er det mappet dritkjedelig å spille gjennom hvis du kjøper det.

Bare så det er sagt, så prøver meg og vennene mine å starte en god, norsk clan. Send meg en PM hvis du er interessert i å joine da(inntakskravene er nok så små, men du bør få spillt litt online). Det gjelder egentlig alle som liker å spille WiC. Å spille public online er ikke litt like gøy som å spille match.

Slenger ved noen Screens og jeg...

post-132912-1199987341_thumb.jpg

post-132912-1199987322_thumb.jpg

post-132912-1199987300_thumb.jpg

post-132912-1199987290_thumb.jpg

post-132912-1199987331_thumb.jpg

post-132912-1199987275_thumb.jpg

post-132912-1199987240_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...