Avean Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Kontrollerkortet på en veldig viktig disk av meg er gåen tydeligvis så lurer på om noen er i besittelse av denne disken på bruket. Varenummer: 6Y120M0 Maxtor DiamondMax 120GB SATA Hvis noen bruker den som viktig harddisk så kjøper jeg deg gjerne en 500Gb, trenger denne disken sårt. Sikkert postet ulovlig men føler det er best sjanse å treffe riktig person innpå her istedenfor bruktmarked osv. Så håper dere lar tråden stå. Endret 5. januar 2008 av Avean Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 et annent triks kan være å sende mail til forskjellige nettbutikker og spørre om de tilfeldigvis skulle ha noe gammelt liggende Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) hehe jobber i databutikk selv Er vanskelig å skaffe sjø, garantert noen her som bruker en sånn disk antar jeg. 120Gb mot en 500Gb er en grei deal Endret 5. januar 2008 av Avean Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hør med ell retur tråden kanskje noe finner det til deg de er flinke til og finne ting i den tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515540&hl= Lenke til kommentar
Don Spiff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heisann Fant en gammel Maxtor Diamondmax 80GB S-ATA liggende hvis den kan hjelpe? Varenummer: 6Y080M0 Vet ikke om det er samme type kontrollerkort på den som den du har, men om du vil teste så kan du få disken av meg. Mvh. Don Spiff Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hmm vet ikke om det er samme kontrollerkort, kanskje verdt ett forsøk ja. Hvor bor du ? Betaler gjerne for den jeg. Lenke til kommentar
Don Spiff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei. Jeg bor i Hønefoss. ca 6 mil utenfor Oslo. Du trenger ikke betale for disken, den er egentlig ødelagt, men kontrollerkortet er i orden på den. Det står to forskjellige nr. på kortet på hver sin hvite klistrelapp med strekkode hvis det hjelper deg noe: På plastikken ved 4-pinskontakten: T8FYA På selve kontrollerkortet: MABTRCGS Mvh. Don Spiff Lenke til kommentar
Yupp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei. Har du fått noe hjelp. Jeg har en Maxtor, DiamondMax Plus 9120 GB ATA133, men ikke 6Y120M0. Denne har 6Y120L0 S/N Y41B7OE. Hvis du tror den kan brukes så kontakt meg. Jeg bor syd i oslo. Disken var i bruk da pellet den ut for en stund siden..... Lenke til kommentar
m@c Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) blæ logget inn med feil bruker her ja.. Endret 6. januar 2008 av m@c Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kan sjekke min samling med eldre disker, hvis du ikke finner det du trenger. Mulig jeg har noe sånt liggende. Lenke til kommentar
Silencer25 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jepp, jeg har en 120GB Maxtor 6Y120M0 SATA Harddisk, det er hovedharddisken på min server... kontakt meg på min e-post: [email protected] om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå