MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har litt problemer med og komme inn på router menyen på min ZyXEL G-2000PLUS v2. Og jeg lurte på om noen visste hvordan jeg gjorde dette? Dette er en trådløs/kabel router og alt funker fint utenom online på ps3. Jeg må komme inn på menyen for og åpne porter. Jeg har gått inn på Gateway i.p på internett og skrevet inn passordet jeg bruker til og koble opp på routeren og noen andre passord men kom ikke inn:/ Hjelp Har prøvd passordet " 1234 " som står i mange guider..men funker ikke:( Endret 5. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Kan det være en måte jeg kan re-sette passordet sånn at det blir 1234? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Søk etter default password list, eller se i manualen. hvist pw er forandret så må du nokk resette hele tingen, og hvordan du gjør det står det i manualen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Problemet er at jeg ikke finner manualen:/ Og på alle default password lists så står det 1234...Noe som ikke funker for meg:/ Endret 5. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Er eneste muigheten og resette routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå