Stingah Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er vel uansett helt umulig om det er en fortollet pakke som skal betales toll på.. de har vel neppe noen betalingsmuligheter der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg fikk hentet ut pakke på omlastningsterminal som måtte betales, hadde mulighet til å betale der. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Aha.. Kult.. Hvilken unnskyldning bør man satse på? Hehe.. Regner med man nesten må ha en grunn.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har opplevd at Kundeservice ringer til oss for å høre om vi kan finne en pakke til en kunde som kan komme til terminalen for å hente den. Lørdag for 2 uker siden skjedde det at en kunde ikke hadde fått sin pakke på døren så da ble vi som var på jobb oppringt av Kundeservice og de lurte på om ikke vi kunne lete etter den på huset. Vi lette gjennom hele bygget uten suksess, men poenget er at hvis vi hadde funnet den så hadde kunden antakeligvis kommet til terminalen for å hente den ut der. Såfremt det er viktige ting så er det håp for å hente på terminalen, men hvis du vil ha de 3 filmene du bestilte fra utlandet en dag før så tviler jeg sterkt for at vi gidder å bry oss med å finne den ene pakken. Har vært med på å lete etter pass, flybilletter og andre viktige ting blant tusenvis av andre brev siden disse brevene måtte "spesialbehandles". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå