Gå til innhold

Levende bilder på ikon i interface, PS3

Dec

Anbefalte innlegg

Hei!

Da ble det en PS3 på meg også, kjøpt igår, rigget og er så lang svært så fornøyd!

Får en rå kvalitetsfølelse av hele systemet :) Dog har nok Sony noe å gå på når det gjelder online delen vs. Xbox Live...

En liten sak egentlig, men i interface får jeg ikke opp levende bilder på ikonene, bortsett fra kilder som står i drevet på maskina. Sett på div. demostrasjoner i butikker hvor man scroller over levende ikoner med filmtrailere, spilltrailere osv. Heftig visuell liten greie egentlig :)

Er det en innstilling for dette jeg ikke har aktivert??

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hæ? Gjør det? sjekker du det igjen? Last ned en ny trailer. På videoer har jeg alltid vært nødt til å lage ikoner.

lastet ned traileren til bee movie, og det kom visst ikke ikon automatisk, men på alle filmer jeg overfører fra PC-en skjer det automatisk,.

Lenke til kommentar
Tja, nå tror jeg folk blander demoer, og filmer her. De aller fleste demoer har en minianimasjon, men ingen filmer har det hos meg ihvertfall.

Neida, jeg snakker om filmer. Men jeg skal modifisere meg litt;

Alle divx / avi-filmene av nyere dato kommer med "preview" på ikonet.

Men riktignok, og merkelig nok, ingen av trailerne og sånt som jeg har lastet ned får det, de ligger i formatet mpeg-4.

Lenke til kommentar
Det kommer an på om man laster dem ned fra PSN eller overfører fra en mediaserver.

Neeei, ikke bare det vaffall. Jeg har noen gamle divx-filmer som det ikke blir ikon på, men som er overført på samme måte som de det blir ikon på...

Ja. Men om man laster ned fra PSN er man garantert å ikke få noen thumbnail med på kjøpet. Ikke hittil i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...