Gå til innhold

Samsung G800 - Er det en telefon for mine ønsker?

Anbefalte innlegg

Bildene er ikke knall på den, men jeg er fornøyd med den, lett å ha med seg og tar liten plass i lomma. Batteriet er hverken knall bra eller dårlig, så det er sånn midt på treet. jeg angrer ikke kjøpet.

Buggekvaliten på G800 er vel ennå bedre siden deler av den er av metall eller hva det er, men den kjører det gamle meny systemet som på U700 modellen. Mens G600 har det nyeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den kjører det gamle meny systemet som på U700 modellen. Mens G600 har det nyeste.

Kult! :D

Til slutt må jeg bare spørre om et par spørsmål til. hvordan det er og sende sms med den. Er det bra og sende sms? jeg sender mye og har ganske små fingrer til og være 18 år..

Og hvordan er høytaleren på telefonen? har lest en eller annen plass at det er monohøytaler. Er ikke det dårlig på dagens telefoner?

Endret av Freddy89
Lenke til kommentar
er det noen som vet om forskjellen på kameraet til G600 og G800? da jeg sammenlignet så står det at G600 er bedre.

Hva syns dere mobil eksperter? Hvordan vil dere kort sammenligne G600 og G800? fortell

Mister nok hele sjarmen med å dette tilbake på en G600

G800 er tross alt en tung telefon i metall som gjør at den skiller seg ut og som gjorde at jeg kjøpte den(+ xenon blits, optisk zoom osv osv) da. Den er rett å slett mer ekslusiv å se til....

Hadde en kompiss som ikke hørte på meg, han kjøpte en G600 men leverte den tilbake etter 1 time..

...det sier vel sitt

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
er det noen som vet om forskjellen på kameraet til G600 og G800? da jeg sammenlignet så står det at G600 er bedre.

Hva syns dere mobil eksperter? Hvordan vil dere kort sammenligne G600 og G800? fortell

Mister nok hele sjarmen med å dette tilbake på en G600

G800 er tross alt en tung telefon i metall som gjør at den skiller seg ut og som gjorde at jeg kjøpte den(+ xenon blits, optisk zoom osv osv) da. Den er rett å slett mer ekslusiv å se til....

Hadde en kompiss som ikke hørte på meg, han kjøpte en G600 men leverte den tilbake etter 1 time..

...det sier vel sitt

men ser man bort fra designet? Designet ser jeg bare på en bonus.

Lenke til kommentar

nå har jeg veldig lite penger tilgjengelig og for hver dag som går minster jeg tolmodigheten.. så når jeg har nok penger til G600, går jeg for den, jeg ser det an om jeg har bry til og spare til G800, men som sagt får vi se..

takk for all hjelpen folkens. nå gjenstår det bare og se hva slags valg det blir, uansett skal jeg prøve en Samsung mobil. har aldri prøvd dem, har hatt 3 nokia telefoner, fornøyd med de alle og en SE mobil fornøyd med den og. nå er det på tide og prøve nytt merke!

Lenke til kommentar
Aner ikke, den var på lager da jeg bestilte, ifølge nettsiden, men ikke alltid den er 100% kanskje, så får bare se

Stod akkurat nå det var lagervare ihvertfall.....

Har du fått leveringsbekreftelse? Ikke jeg. Jeg bestilte ca kl 14 i går, det stod den var på lager og skulle sendes ut innen 24 timer.

Nå står det utsolgt og ventes inn 18 januar.

Så vi får se om det gjelder våre også :O(

Lenke til kommentar
Ikke fått det jeg heller :( Vi får vente å se hva som skjer da, men gleder meg masse, det gjør kanskje du også?

Ja, jeg gleder meg. Håper jeg blir fornøyd. Tror egentlig det :O)

Fikk svar fra elprice om at den ikke er bekreftet på lager før den 18. Så blir en uke til å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...