ksvens1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bildene er ikke knall på den, men jeg er fornøyd med den, lett å ha med seg og tar liten plass i lomma. Batteriet er hverken knall bra eller dårlig, så det er sånn midt på treet. jeg angrer ikke kjøpet. Buggekvaliten på G800 er vel ennå bedre siden deler av den er av metall eller hva det er, men den kjører det gamle meny systemet som på U700 modellen. Mens G600 har det nyeste. Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) den kjører det gamle meny systemet som på U700 modellen. Mens G600 har det nyeste. Kult! Til slutt må jeg bare spørre om et par spørsmål til. hvordan det er og sende sms med den. Er det bra og sende sms? jeg sender mye og har ganske små fingrer til og være 18 år.. Og hvordan er høytaleren på telefonen? har lest en eller annen plass at det er monohøytaler. Er ikke det dårlig på dagens telefoner? Endret 8. januar 2008 av Freddy89 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) er det noen som vet om forskjellen på kameraet til G600 og G800? da jeg sammenlignet så står det at G600 er bedre. Hva syns dere mobil eksperter? Hvordan vil dere kort sammenligne G600 og G800? fortell Mister nok hele sjarmen med å dette tilbake på en G600 G800 er tross alt en tung telefon i metall som gjør at den skiller seg ut og som gjorde at jeg kjøpte den(+ xenon blits, optisk zoom osv osv) da. Den er rett å slett mer ekslusiv å se til.... Hadde en kompiss som ikke hørte på meg, han kjøpte en G600 men leverte den tilbake etter 1 time.. ...det sier vel sitt Endret 8. januar 2008 av Andynator Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du burde ta en titt på LG KU990, sånn bare for å nevne det. G800 er god og har ett greit kamera, men kommer til kort mot KU990´s kamera. Men hvilken man velger er selvfølgelig smak og behag Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 er det noen som vet om forskjellen på kameraet til G600 og G800? da jeg sammenlignet så står det at G600 er bedre. Hva syns dere mobil eksperter? Hvordan vil dere kort sammenligne G600 og G800? fortell Mister nok hele sjarmen med å dette tilbake på en G600 G800 er tross alt en tung telefon i metall som gjør at den skiller seg ut og som gjorde at jeg kjøpte den(+ xenon blits, optisk zoom osv osv) da. Den er rett å slett mer ekslusiv å se til.... Hadde en kompiss som ikke hørte på meg, han kjøpte en G600 men leverte den tilbake etter 1 time.. ...det sier vel sitt men ser man bort fra designet? Designet ser jeg bare på en bonus. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Venter denne mobilen i posten denne uken forhåpentligvis Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Venter denne mobilen i posten denne uken forhåpentligvis G800? Hvor bestilte du fra? Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal bestille på cdon, elprice eller psdata. Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 nå har jeg veldig lite penger tilgjengelig og for hver dag som går minster jeg tolmodigheten.. så når jeg har nok penger til G600, går jeg for den, jeg ser det an om jeg har bry til og spare til G800, men som sagt får vi se.. takk for all hjelpen folkens. nå gjenstår det bare og se hva slags valg det blir, uansett skal jeg prøve en Samsung mobil. har aldri prøvd dem, har hatt 3 nokia telefoner, fornøyd med de alle og en SE mobil fornøyd med den og. nå er det på tide og prøve nytt merke! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Venter denne mobilen i posten denne uken forhåpentligvis G800? Hvor bestilte du fra? Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal bestille på cdon, elprice eller psdata. Elprice ble det på meg Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Elprice ble det på meg Blir det på meg og. I går stod det de ikke hadde den på lager, men det har dem tatt bort nå. Har dem fått dem inn da? Bestiller nå jeg :O) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aner ikke, den var på lager da jeg bestilte, ifølge nettsiden, men ikke alltid den er 100% kanskje, så får bare se Stod akkurat nå det var lagervare ihvertfall..... Endret 9. januar 2008 av ksvens1 Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aner ikke, den var på lager da jeg bestilte, ifølge nettsiden, men ikke alltid den er 100% kanskje, så får bare se Stod akkurat nå det var lagervare ihvertfall..... Har du fått leveringsbekreftelse? Ikke jeg. Jeg bestilte ca kl 14 i går, det stod den var på lager og skulle sendes ut innen 24 timer. Nå står det utsolgt og ventes inn 18 januar. Så vi får se om det gjelder våre også :O( Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke fått det jeg heller Vi får vente å se hva som skjer da, men gleder meg masse, det gjør kanskje du også? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke fått det jeg heller Vi får vente å se hva som skjer da, men gleder meg masse, det gjør kanskje du også? Ja, jeg gleder meg. Håper jeg blir fornøyd. Tror egentlig det :O) Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke fått det jeg heller Vi får vente å se hva som skjer da, men gleder meg masse, det gjør kanskje du også? Ja, jeg gleder meg. Håper jeg blir fornøyd. Tror egentlig det :O) Fikk svar fra elprice om at den ikke er bekreftet på lager før den 18. Så blir en uke til å vente. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er kjipt, sikkert under den jeg faller også da, da er den ikke på lager føre neste Fredag, jaja. Vi har ihvertfall noe å se frem til Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er kjipt, sikkert under den jeg faller også da, da er den ikke på lager føre neste Fredag, jaja. Vi har ihvertfall noe å se frem til Nå er visst min på vei likevel :O) Ble sendt på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå