Centuss Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bestill fra annen produsent. XFX e.l. Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hei igjen: Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? MVH The7thSense Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 De støtter både dual og quad Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Da ble det bestilt Asus P5N-T Deluxe. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? "dual/quad cpu" betyr 2 eller 4 sockets her, som på server-kort. Gjelder altså ikke antall kjerner/core. Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Muligens et dumt spørsmål, men det står at de hovedkortene ikke støtter dual/quad cpu? Kan det stemme? E8500 er vel dual-core? eller har jeg misforstått noe? "dual/quad cpu" betyr 2 eller 4 sockets her, som på server-kort. Gjelder altså ikke antall kjerner/core. Aha, takker. Nå har jeg lært nye nytt i dag også. Nyttig info for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå