Krogerf Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hva passord og brukernavn på routeren: linksys WRT54GL, kan være? Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Følger ikke dette med i bruksanvisningen? Lurer også på passordet til min router..Men må nok finne bruksanvisningen Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror dere vil finne svar under FAQ på hjemmesidene til produsentene på dette. Hvis ikke tele selskapet ditt har gjort noen nye instillinger på den, er det som regel "admin" som pass og bruker navn. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 bare å resette skiten ved å holde inne reset knappen.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har prøvd både admin og 1234... Jeg har en ZyXEL G-2000PLUS v2.. Skal jeg re-sette den? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hva passord og brukernavn på routeren: linksys WRT54GL, kan være? mener det var: admin, *blank* eller : *blank*, admin Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 eller : *blank*, admin Dette er standard. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ifølge Linksys så skal det være: Brukernavn: Kunne være "admin", men kan også være blank: "". Passord: "admin", med mindre du kjører en annen firmware. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 eller : *blank*, admin Dette er standard. ja, det jeg skulle fram til. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ok... Hva gjør jeg når jeg ikke finner passordet til router'n på produsentens Faq eller i papira til routern??? Sliter som bare fy for å komme online på ps3'n... Får bare DNS feil hele tia... Noen som kan hjelpe..? Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei.. Nat-3 Hvordan da..? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jeg også har NAT-3 og jeg kom ikke online før jeg hadde besøkt en kompis og oppdatert til nyeste firmware hos han.. da funket det umiddelbart når jeg kom hjem igjenn.. nat 3 er noe skit.. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 oppdaterte jo maskin for et par dager siden. måtte det for i det hele tatt å få prøve og komme meg på nett. men nå er maskin bare køddete.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Flyttes fra konsoll-delen av forumet til hardware->nettverk->Hjemmenettverk Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ganske off-topic, men... noen tips til hva jeg skal gjøre med Feilmeld: 8002AF04..? søkt opp de forskjellige feilmeldingene jeg har fått, men finner stort sett bare løsninger som passer om jeg bor i statene.... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Aktiver UNpN så får dere NAT-2, evt. opne porter manuelt. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hadde jo vært greit og kommet seg inn på router'n da, men er ikke no av "standard" passorda som funker.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da reseter du den(Holde inne reset-knappen 10-15sek). Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det er allerde gjort.. spørs om det er en tragisk router eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå