Tedz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heisann:) har ikke sett noe gjennom apple, men hvilke typer forsikringer kan jeg få på min mac? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Verdigjenstandsforsikring er det beste hvis du skal være sikra mot alt, men koster litt. ca 1000,- i året hvis maskina har en verdi på 20.000,-. Endret 5. januar 2008 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Og hvor får jeg en sånn forsikring? Hvor høy blir egenandel på reiseforsikring? betalte ca 20k for mac'en.. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og hvor får jeg en sånn forsikring? Hvor høy blir egenandel på reiseforsikring? betalte ca 20k for mac'en.. Reiseforsikring har ofte sumbegrensninger på sånt utstyr, og dekker ikke alle typer skader. De fleste selskaper har verdigjenstandsforskring, men de forutsetter at du også har de andre forsikringene dine der for at du skal få tegne den. Egenandel i mitt selskap er 1000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå