Dellaguten Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eg har kjøpt meg ny D-link DIR-615 ruter, men får ikkje oppretta kontakt med Internett (Telenor Online Basis ADSL), brukar eit gamalt Cell Pipe ADSL modem som eg fekk då eg installerte ADSL hjå meg i 2004. Mitt gamle D-link DI-604 gjekk det heilt greitt med, men dette tok kvelden. Nokon som kan hjelpe? Svein Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er ikke så lett å hjelpe når du ikke skriver hva du har prøvd. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hadde store problemer da jeg satt opp samme routeren,kjørte veiviseren sikkert 10 ganger før det kom..Holdt vel på nesten 2 timer..Jalla greier. Bytta fra en eldre dlink wlan router og den var det bare å plugge i så fungerte den.. Di lager det så brukervenlig at det bare blir tull av det virker det som.. Du legger inn brukernavn som [email protected]? og rett VPI/VCI (8/35) og LLC Endret 5. januar 2008 av taz Lenke til kommentar
Dellaguten Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Eg har kjøpt meg ny D-link DIR-615 ruter, men får ikkje oppretta kontakt med Internett (Telenor Online Basis ADSL), brukar eit gamalt Cell Pipe ADSL modem som eg fekk då eg installerte ADSL hjå meg i 2004. Mitt gamle D-link DI-604 gjekk det heilt greitt med, men dette tok kvelden. Nokon som kan hjelpe? Svein Eg har vore inn i denne menyen på D-linken og lagt inn dette, sjå vedlegg. Har ikkje vore inn i andre menyar på D-linken. Svein Lenke til kommentar
maheath Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Står jo litt lengre opp at brukernavnet skal ha "@online.no" på slutten... har du prøv det? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Du må nok ha @online.no etter brukernavnet. Endret 5. januar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Dellaguten Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takkar for hjelpa, eg måtte ha "@online.no" med i brukarnamnet, igjen takk for all hjelp. Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå