Raptus_ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har klart å ødelegge mobilen min og har fått sånn godkjenning av ny mobil(opptil 5000,-) av Marsh.. Men siden jeg kjøpte forsikringen på telekiosken, er det kun der jeg kan bytte den inn? Syns de er så dyre i forhold til alt annet - nokia n82 koster ca 6200,- uten abb. mens på komplett koster den ca 4300,- - og da må jeg betale mellomlegg for å få den mobilen jeg egentlig vil ha.. Går det å bare få sånn skriv/ark og få ny mobil på forsikringen ett annet sted? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Marsh har en avtale med Telekiosken. Du har vel måttet angi i din søknad om ny telefon om hvilken Telekiosk du skal hente ny telefon også. Å sammenligne fysisk butikk med nettbutikk blir også feil. Det er nesten alltid billigere å handle på nett, men da får du ikke servicen du har ved å kunne hendvende deg til en fysisk butikk. Jobbet i Telekiosken frem til sommeren, og tror nok det fortsatt er slik. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Marsh har en avtale med Telekiosken. Du har vel måttet angi i din søknad om ny telefon om hvilken Telekiosk du skal hente ny telefon også. Å sammenligne fysisk butikk med nettbutikk blir også feil. Det er nesten alltid billigere å handle på nett, men da får du ikke servicen du har ved å kunne hendvende deg til en fysisk butikk. Jobbet i Telekiosken frem til sommeren, og tror nok det fortsatt er slik. Ja men da er det greit takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå