Gå til innhold

Marsh Mobilforsikring kun for telekiosken?

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å ødelegge mobilen min og har fått sånn godkjenning av ny mobil(opptil 5000,-) av Marsh..

Men siden jeg kjøpte forsikringen på telekiosken, er det kun der jeg kan bytte den inn?

Syns de er så dyre i forhold til alt annet - nokia n82 koster ca 6200,- uten abb. mens på komplett koster den ca 4300,- - og da må jeg betale mellomlegg for å få den mobilen jeg egentlig vil ha..

Går det å bare få sånn skriv/ark og få ny mobil på forsikringen ett annet sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marsh har en avtale med Telekiosken. Du har vel måttet angi i din søknad om ny telefon om hvilken Telekiosk du skal hente ny telefon også.

Å sammenligne fysisk butikk med nettbutikk blir også feil. Det er nesten alltid billigere å handle på nett, men da får du ikke servicen du har ved å kunne hendvende deg til en fysisk butikk.

Jobbet i Telekiosken frem til sommeren, og tror nok det fortsatt er slik.

Lenke til kommentar
Marsh har en avtale med Telekiosken. Du har vel måttet angi i din søknad om ny telefon om hvilken Telekiosk du skal hente ny telefon også.

Å sammenligne fysisk butikk med nettbutikk blir også feil. Det er nesten alltid billigere å handle på nett, men da får du ikke servicen du har ved å kunne hendvende deg til en fysisk butikk.

Jobbet i Telekiosken frem til sommeren, og tror nok det fortsatt er slik.

Ja men da er det greit :p

takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...