arstu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har kjøpt en mediaplayer med 120gb harddisk herfra: 2.5" mediaplayer Den var helt topp og fungerer helt fint. Men vet at det også finnes slike med opptaksfunksjon. Noen som har erfaring med de, og hvor man får kjøpt slike rimeligere en her:Webtorget.no Synes 2000 kr er litt i overkant når det gjelder pris. Harddisk kommer jo også i tillegg. Den jeg har kjøpt ga jeg 1050kr for inklusivt harddisken den har også innebygd kortleser. En med opptaksfunksjon burde vel ikke koste så mye mer en det?? Endret 5. januar 2008 av arstu Lenke til kommentar
arstu Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 De hos Datagadgets.org. Kunne skaffe spiller med opptaksfunksjon til 1000kr .. Så da får jeg kjøpt en derfra .. 120GB harddisk tar de 600 kr for .. er det en grei pris, eller får jeg fatt i billigere annet sted på nettet? .. må være en IDE harddisk Har kjøpt en mediaplayer med 120gb harddisk herfra: 2.5" mediaplayerDen var helt topp og fungerer helt fint. Men vet at det også finnes slike med opptaksfunksjon. Noen som har erfaring med de, og hvor man får kjøpt slike rimeligere en her:Webtorget.no Synes 2000 kr er litt i overkant når det gjelder pris. Harddisk kommer jo også i tillegg. Den jeg har kjøpt ga jeg 1050kr for inklusivt harddisken den har også innebygd kortleser. En med opptaksfunksjon burde vel ikke koste så mye mer en det?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kutt ut de norske sidene... svindel og bedrageri de prisene http://www.dealextreme.com/products.dx/category.310 se gjennom de eks http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10486 3.5" hdd er jo billigere enn 2,5", og 90 dolalr er billigere enn 1000 kr Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kjøpte min fra dealextreme for ca. 180 kr. inkl. frakt og satte inn en brukt 40 gb hd jeg kjøpte billig her på bruktmarkedet. Tilsammen et par hundelapper altså. Glimrende løsning Endret 13. januar 2008 av Spartan Lenke til kommentar
arstu Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Den i eksempelet er jo ikke akkurat samme spiller da. Den er større. Har vifte som støyer 3.5" harddisk støyer mer. En må ha strømforsyning med om man skal ta den med å koble den til en annens pc Den er jo heller ikke særlig portabel Skal en bruke den kun stasjonært så burde det jo vært andre tilkoblingsmuligheter (5.1 surround f.eks) Den vil komme på ca 700kr med moms og tollklarreringsgebyr. I tillegg får en den kansje med kinesisk meny og bruksanvisning. Nei, betaler heller 300kr mer for en 2.5" spiller. Og om den ikke skulle virke.. sender en den tilbake til Kina da for reprasjon? .. Nei takke meg til en kjøpt i Norge, der en kan ta en telefon om man får problemer, og få tilsendt en ny. Dette blir jo litt som å sammenligne en bærbar pc med en stasjonær. Stasjonære pc`r er billigere og bedre utstyrt, men trenger man en bærbar så kjøper man jo ikke en stasjonær bare fordi en får billigere harddisk til den. kutt ut de norske sidene... svindel og bedrageri de prisene http://www.dealextreme.com/products.dx/category.310 se gjennom de eks http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10486 3.5" hdd er jo billigere enn 2,5", og 90 dolalr er billigere enn 1000 kr Lenke til kommentar
arstu Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jo det hørtes veldig billig ut .. 40 gb blir litt lite etter min mening. Men klart at om en får en 40 gb harddisk brukt for 20kr så er det jo et kupp man ikke kan la gå fra seg. Regner med du er fornøyd med spilleren, det er jeg ihvertfall, og kjekt med at den leser SD kort.. funker faktisk uten harddisk også og kun med SD kort Er det forresten opptaksfunksjon på den du har kjøpt ? .. og tok det lang tid å få den tilsendt ? Kjøpte min fra dealextreme for ca. 180 kr. inkl. frakt og satte inn en brukt 40 gb hd jeg kjøpte billig her på bruktmarkedet. Tilsammen et par hundelapper altså. Glimrende løsning Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tviler på at det er noe opptaksfunksjon, ihvertfall har jeg ikke sett noen. Det tok ca. 2 uker å få tilsendt pakken (har handlet så mye på den nettsiden at jeg ikke husker nøyaktig). Du kan jo også vurdere de noe mer avanserte utgavene de har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå