Iren Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Her får vi en dobbel samleplate med popdronningens største hits, og noko attåt. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Er godt fornøyd med dette albumet, selv om jeg syns CD2 er meget svak. Hadde håpet på enda flere hits fra Beautiful So Far, men gøy å se at hun har tatt noen fra Morbid Latenight Show også =) Ble skuffet da jeg hørte hun hadde opptreden på IDOL for ~ 1mnd siden, det var rett og seltt fælt. Meh, noen som syns generelt hele CDen er "for mastret", om jeg guffer på volumet får jeg disse fæle S'ene hennes ukult Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Mener du at hun sang dårlig eller likte du bare ikke at hun fremførte der? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Mener du at hun sang dårlig eller likte du bare ikke at hun fremførte der? Hun sang vel 7 sanger på noen minutter, noe megamix greier. Hørtes absolutt ikke bra ut i det hele tatt. Megaskuff Digga at hun fremførte der xD Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Var vel bare et forsøk på å få inn litt av alle sine favoritter Er selv ikke stor fan av henne men kan si meg enig i at hun har sine øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg