Pentimuml Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg installerte vista på maskinen min en tid tilbake og alle oppdateringer og slike ting som går utover harddisken burde være ferdig for lenge siden. Men fortsatt blinker det oransje hdd lyset på pcn min en gang hvert eneste sekund og den tar aldri pause. harddisken driver med ett eller annet og en benchmark gir meg bare 20-23 mb/s på o/s disken som er s-ata mens jeg får 45-50 på sekundærdisken som er IDE Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er på grunn av indekseringen. Vista søker gjennom disken etter ting den kan indeksere, slik at søk og slik går raskere i framtiden. Du kan deaktivere dette om du ønsker det: http://4sysops.com/archives/how-to-disable...windows-search/ Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 indeksering deaktiverte jeg for lenge siden. Dette blir bare værre og værre, nå jobber den konstant og stopper ikke et sekund Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan enkelt finne ut hva det er som jobber hele tiden. Åpne Oppgavebehandling, så ser du etter den prosessen som bruker mest cpu. Finn ut det og post resultatet her, da kan sikkert noen hjelpe deg med problemet. Hva skjer når du restarter maskinen, begynner den slik med en gang etter oppstart? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kan være defragmentering også. Vista styrer med dette selv. Høyreklikk på diskene dine og velg "egenskaper -> verktøy". Slå av den automatiske defragmenteringen. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vis du kører sidepaneler, så ligger disse og surrer ele tiden, i alle fall enkelte av de!! Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 det er noe som heter volumeinformation som ligger og jobber hele tiden:S Lenke til kommentar
8086 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 det er noe som heter volumeinformation som ligger og jobber hele tiden:S Det kan være du har samme problem som meg (skroll ned til "Superfetch"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå