Gå til innhold

Skal kjøpe digitalkamera til samboer

Anbefalte innlegg

Men han har krav...

Han vil helst ha 4.0 megapiksel, 3.0 er minstekravet. Har sett litt på hp Photosmart 850. Men der er kanskje det negative at det er et litt stort kamera?

Har også tenkt litt på

* Olympus Mju 400 Digital

* Olympus Camedia C-40Zoom

Men på de to siste er det ikke så sterk zoom. Og Mju 400 kommer ikke på marketdet før i april heller...

Skulle latt han velge selv. Men jeg vil jo overrakse han. Så får han heller bytte i et annet kamera om han vil ha et annet. Vi har snakket litt om det og han synes hp Photosmart 850 er helt grei, bra nok for hans behov.

Noen tips eller råd om hva jeg bør velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Snill sambo du er da! Kanskje jeg bør bytte ut min :p

Vi kjøpte rett etter jul et HP850 kamera. Kjempe fornøyd med det så lenge det fungerte (kanskje mer enn med speilrefleksen jeg har fra før?). Det tar flotte innendørsbilder, med god lystyrke på linsa, og ok blitz, endel innstillinger, mye zoom :smile: og med 4mp var det det absolutt beste valget for oss som vil ha ett allround kamera som kunne ta gode inne bilder, til den prisen.

Men vårt kamera kræsjet ustanselig(dette er vist ikke noe uvanlig fenomen). Snakket med HP support og de ba oss gå å lever inn kameraet, og få ett nytt. Det hørtes da enkelt ut. Men butikken var ikke enig :cry: nå er det inne til testing i butikken, vi får dommen i morra....... men kan ikke se noen grunn til at vi ikke skal få et nytt. Kan ikke se at det gjøre det bra på test hvis det skulle fungert slik vårt gjorde.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...