Lifeform Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, Jeg må si at jeg MILDT SAGT begynner å gå meg vill i skogen av norske operatører, hvor gode priser de tilbyr osv. Lurer nå på om det er noen som har noe spes leverandør og abonnement de vil anbefale for en som ringer utrolig mye hver måned. Tenker å bruke mobben både privat og på jobben, og skulle helst hatt noe tilsvarende Nutels Fribruk-abb, men forstår disse ikke er helt oppe og går igjen ennå. Helst en seriøs operatør med subsidiert telefon. Noe som er til å anbefale? Snurkler veldig på www.ownersbedrift.no sitt abonnement, men er usikker på om disse er billigst i landet. Tror dette tilsvarer noe sånt som UCan2-sine abonnement. HJELP! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Abonnement med binding og subsidiert telefon lønner seg IKKE i de aller fleste tilfeller. Spesielt hvis du har høyt forbruk på mobilen. Da kan du faktisk spare enorme summer på å kjøpe telefonen uten abonnement, og velge et abonnement uten binding - som igjen er rimeligere både i månedsavgift og i ringepris. Sjekk ut følgende: * www.telepriser.no - tast inn forbruket ditt her og du får se hvilket abonnement som er rimeligst * NetCom og Network Norway har bedriftsabonnement med "fast pris". For ca 250 + mva per måned får du et stort antall ringeminutter innen Norge. For noen storbrukere passer dette fint, for andre hjelper det ikke. -snbubel Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Abonnement med binding og subsidiert telefon lønner seg IKKE i de aller fleste tilfeller. Spesielt hvis du har høyt forbruk på mobilen. Da kan du faktisk spare enorme summer på å kjøpe telefonen uten abonnement, og velge et abonnement uten binding - som igjen er rimeligere både i månedsavgift og i ringepris. * www.telepriser.no - tast inn forbruket ditt her og du får se hvilket abonnement som er rimeligst * NetCom og Network Norway har bedriftsabonnement med "fast pris". For ca 250 + mva per måned får du et stort antall ringeminutter innen Norge. For noen storbrukere passer dette fint, for andre hjelper det ikke. Ok. Er Network Norway noe til å stole på ? Har allerede Netcom fra før her. Om dette er beste tilbud så kommer dette til å bli vurdert på ny. Skal sjekke ut Telepriser. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du får jo gode tilbud på telefoner med NetCom ActiveTalk Plus der NetCom Venner er inkludert. Abonnementet koster 199 kr per mnd. Du får også gode tilbud med NetCom SuperTalk som koster 129 kr per mnd. Minuttprisen med ActiveTalk Plus er 0 til NetCom kunder og 79 øre til andre. SuperTalk koster 39 øre til NetCom kunder og 99 øre til andre. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Er det viktig for deg å få telefonen subsidiert så kan du vurdere å kjøpe en telefon med et helt nytt nummer som du ikke bruker, legge SIMkortet i en skuff og istedet bruke SIMkortet til det nummeret du bruker til vanlig og skaffe et billig abonnement til dette. Anbefaler da Telenor eller NetCom eller Tele2 da de vanligvis har bedre telefonavtaler enn de litt mindre operatørene. Velg da f.eks FriFiks, SmartTalk eller Champion som det abonnementet du skal bruke Veldig dumt å binde opp et nummer man skal bruke mye til et "dyrt" abo - mener nå jeg! Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Takk for innspill. Uff! Går meg vill her, er jo så EKSTREEEEEEEMT med mange tilbydere og tilbud på markedet nå?!! Blir nok sikkert til at jeg lander på en la an form for Netcom Bedrift abb her. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje ta en titt her? Oppgi et forbruk, og hvilken mobil du kunne tenke deg, så kan jeg legge inn i regnearket. Har med disse operatørene: Telenor, Netcom, Tele2, Chess, OneCall, Talkmore Kontantkort løsninger er i utgangspunktet ikke med. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Kanskje ta en titt her?Oppgi et forbruk, og hvilken mobil du kunne tenke deg, så kan jeg legge inn i regnearket. Har med disse operatørene: Telenor, Netcom, Tele2, Chess, OneCall, Talkmore Kontantkort løsninger er i utgangspunktet ikke med. Genialt da..! men hvorfor ikke legge dette ut som en helautomatisk mobilkalkulator? kjenner det låser seg litt når jeg må oppgi alt manuelt til deg. No offence, men det hadde vært uendelig mye bedre om denen kunne lagt ute på nett med alle de andre?! Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Genialt da..! men hvorfor ikke legge dette ut som en helautomatisk mobilkalkulator? kjenner det låser seg litt når jeg må oppgi alt manuelt til deg. No offence, men det hadde vært uendelig mye bedre om denen kunne lagt ute på nett med alle de andre?! Ja, jeg er helt enig at det hadde vært bedre for enhver sånn sett. Problemet mitt er ganske enkelt å få programmert det, og å få det programmert ordentlig, slikt tar tid, spesielt når det vil komme i tillegg til el-ingeniørstudiet! Men man får se hva framtiden vil bringe! :-) Problemet er også å til enhver tid ha oppdaterte priser, og per i dag krever det at en manuelt henter inn priser på hjemmesidene til operatørene, evt fra en nettbutikk med fullpris uten binding og slikt. Dessuten er det ikke helt fullgodt enda, så det er også litt for å få testet det ut. Hvis du tenkte på forbruket du evt måtte oppgi så blir det ikke brukt til andre formål en dette. Endret 13. januar 2008 av Finholt Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Genialt da..! men hvorfor ikke legge dette ut som en helautomatisk mobilkalkulator? kjenner det låser seg litt når jeg må oppgi alt manuelt til deg. No offence, men det hadde vært uendelig mye bedre om denen kunne lagt ute på nett med alle de andre?! Ja, jeg er helt enig at det hadde vært bedre for enhver sånn sett. Problemet mitt er ganske enkelt å få programmert det, og å få det programmert ordentlig, slikt tar tid, spesielt når det vil komme i tillegg til el-ingeniørstudiet! Men man får se hva framtiden vil bringe! :-) Problemet er også å til enhver tid ha oppdaterte priser, og per i dag krever det at en manuelt henter inn priser på hjemmesidene til operatørene, evt fra en nettbutikk med fullpris uten binding og slikt. Dessuten er det ikke helt fullgodt enda, så det er også litt for å få testet det ut. Hvis du tenkte på forbruket du evt måtte oppgi så blir det ikke brukt til andre formål en dette. K, genialt. Lykke til da evt! Sikkert ikke bare bare nei. Du får høre med Telepriser hvordan de får tak i sine priser...? Endret 14. januar 2008 av Lifeform Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tele2 champion er et godt valg, der kan du få med subsidiert tlf og får veldig lav ringepris og sms-pris, dog litt høy oppstartsavgift. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Reklame innlegg slettet fra tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå