Gå til innhold

Enermax Aurora tastatur som "lagger" ut

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av 2x Enermax Aurora tastaturer ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329291 ).

Ett til jobben, og ett til hjemmet. Jeg kjører Win XP SP2 begge steder.

Begge steder skjer følgende:

Et par ganger i timen, så vil tastaturet "låse" seg i 5-10 sekunder, hvorpå de 3 LED-ene blinker et par ganger,

etterfulgt av at tastaturet blir funksjonelt igjen. Om en tast ble holdt nede når denne "laggen" starter, så vil den være

aktiv gjennom hele prosessen.

Mao. dette er rimelig irriterende.

Vil gjerne forhøre meg om det er noen som har vært borti liknende, før jeg evt. sender dem tilbake til Komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du noen av USB-portene på tastaturet?

Jeg bruker den ene (trådløs mus), og har hatt krøll en gang eller to i løpet av ca. et halvår. Mistet kontakt med musa. Måtte da trekke ut USB-enheten og sette den i igjen, og så ble alt i orden. Er ikke sikker på om selve tastaturet hang.

Vet ikke hvor relevant dette er for ditt problem, tenkte bare å nevne det.

Edit:

NumLock - lampa sloknet i noen sekunder akkurat nå, mista kontakten med musa samtidig. Alt normalt igjen etter ~3 sekunder. Men det skjer ikke så ofte som OP beskriver. Kanskje det er fordi jeg ikke bruker tastaturet så intensivt? Synd om det skulle bli nødvendig å bytte ut et tastatur som ellers er så bra, både med hensyn på utseende og komfort.

Endret av barfie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...