blomstkraft Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei hei! Har nettopp kjøpt meg en HDD på 750gb og har nå montert den.. Men jeg kan ikke finne den i Windows Kan HDD'n være får stor eller noe? Det er en WD Caviar SE16 sata .. Takk! Endret 5. januar 2008 av blomstkraft Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du leter under Diskbehandling, sant? (den må legges til der før den dukker opp i utforsker) Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Du leter under Diskbehandling, sant? (den må legges til der før den dukker opp i utforsker) Jeg er på diskbehandling, men hvordan skal jeg legge til en disk da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du skal se disken som Utildelt. Høyreklikk der, så får du initialisert og lagd en partisjon. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Du skal se disken som Utildelt. Høyreklikk der, så får du initialisert og lagd en partisjon. Jeg finner ikke disken min der i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da må du sjekke i BIOS om du finner den der. Hvor mange SATA kontakter har du på hodevkort, og hvilke er i bruk? Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Da må du sjekke i BIOS om du finner den der.Hvor mange SATA kontakter har du på hodevkort, og hvilke er i bruk? Jeg fant den i biosen ja.. Lenke til kommentar
styggen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du SATA-disker i denne PC-en fra før ? Hvis ikke, tipper jeg problemet er at du ikke har installert SATA-driver for hovedkortet (dvs. chipset'et). I tilfelle finner du den på en diskett eller CD som kom med hovedkortet. Evt. last ned fra produsentens supportsider. Da må du sjekke i BIOS om du finner den der.Hvor mange SATA kontakter har du på hodevkort, og hvilke er i bruk? Jeg fant den i biosen ja.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vis ikke kan du laste den Hirens Boot CD eller Ultimate Bood CD, og formatere disken der. Har du driverene på plass, vil den da komme opp under min datamaskin i windows.. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Vis ikke kan du laste den Hirens Boot CD eller Ultimate Bood CD, og formatere disken der. Har du driverene på plass, vil den da komme opp under min datamaskin i windows.. Jeg har en sata disk til i pc's min fra før av ja.. Men hva om jeg installerer Windows på den disken, går det? Endret 7. januar 2008 av blomstkraft Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vis ikke kan du laste den Hirens Boot CD eller Ultimate Bood CD, og formatere disken der. Har du driverene på plass, vil den da komme opp under min datamaskin i windows.. Jeg har en sata disk til i pc's min fra før av ja.. Men hva om jeg installerer Windows på den disken, går det? Det skal gå kjempefint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå