Ueland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 bra at det finnes anger i folk hvertfall :smile: har kansje lært en lekse så det ikke blir noe neste gang. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 TechnoboyTechnO'boy Techno BOY Techno pez Ricky-Rally AMD king Global Player Mr Electro Truckdriver Nokiaboz Saxboz Techno kozz Techno boi ++++ Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet. Beklager oppstyret. MVH Technoboy og Mr X Ricky Rally, glemte du. Uansett, håper dette seriøst ment. Dette respekterer vi (jeg i allefall...). ja, ricky rally står på listen! /*-H2H Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Du glemte en til: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...0642e7f7f915758 Og Tecnogutt, du trenger ikke sende meg beklagelses-PM når det er bare spam det også :-? Lenke til kommentar
tekno Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Du glemte en til: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...0642e7f7f915758 Og Tecnogutt, du trenger ikke sende meg beklagelses-PM når det er bare spam det også :-? Dine svar vil vel da også bli karakterisert som spam? Uansett så er det slutt med formiddagsspamming. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg håper denne "tilståelsen" er et forsøk på å unnslippe en evnt politianmeldelse? Min mening er at det bare er å kjøre på, hvis ikke slikt blir tatt med hardt mot hardt med en gang så vil det bare skje igjen. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 gørr kjedelige INA timer er skyld i ugjerningene. Mvh Technoboy OOps, kjørte visst i 240 i 50-sonen. Det er 50-grensa som har skylda. Ikke jeg. Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei bra dere har våknet! Av og til kan man observere sine tanker som ville hunder som springer forbi, det er ikke alltid så lurt å rive de i halen er det vel! Man må ta ansvar for det man gjør! Ellers vil jeg takke alle dere GODE hjelperne som er her på FORUMET! Takk pelle! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 spammingen skjedde ved en tilfeldighet. Ehh.. Tror neppe tilfedligheter gjør slik at man velger å spamme et forum hver dag i en uke. Jeg ihvertfall har mistet all tiltro, samme hvor mye unnskyldninger dere kommer med. (Ellers så funker penger ganske bra..*hint,hint*) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 TechnoboyTechnO'boy Techno BOY Techno pez Ricky-Rally AMD king Global Player Mr Electro Truckdriver Nokiaboz Saxboz Techno kozz Techno boi ++++ Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet. Beklager oppstyret. MVH Technoboy og Mr X Ricky Rally, glemte du. Uansett, håper dette seriøst ment. Dette respekterer vi (jeg i allefall...). ja, ricky rally står på listen! /*-H2H Ricky-Rally står der, ikke Ricky Rally (har ingen - i seg). Detaljer betyr noe vet du! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 nekter å tro at alle skolene i f.eks hordaland har samme ip...dessuten hadde det bare vært bra om hele skolen ikke hadde hatt tilgang. da hadde han sikkert fått bank av klassekompisene sine Alle maskinene i hordaland har ikke samme IP, men er bak samme NAT. Den offisielle IP som vises på Internett er den samme for alle i skolenettverket. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 nekter å tro at alle skolene i f.eks hordaland har samme ip...dessuten hadde det bare vært bra om hele skolen ikke hadde hatt tilgang. da hadde han sikkert fått bank av klassekompisene sine Det har de sikkert. I fylket hvor jeg jobber deler alle VGS en IP ut. Alt samlet på ett sentralt sted hvor "Virus vask" blir utført. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 bare som en liten avstikker...skulle likt å se den fabelaktige oppfølgingen en slik politianmeldelse ville fått. Tipper den hadde fått førsteprioritet hos Hordaland-politiet ja... Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Men du må innrømme at det ville ha vært innmari festlig å gitt fyren noe på rullebladet Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Holmesdale End: hehehe...ikke sant. de presterte å henlegge en sak der jeg ble frastjålet alt jeg hadde i en sikkerhetsboks på oslo s. det stod til og med et kamera rett ved siden av boksen og filmet hele greia. jaja...heia norge sier jeg. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 veggiss: ja, det eksemplet der sier egentlig alt om ståa med politistyrken her til lands... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 dere er faen meg ikke mindre spammere dere heller, la han si hva han vill og ikke begynne og knote om hvem som står på lista med navn han satt opp!!! Bare så det er klart: Ricky rally står på den lista!!! skjønner f ikke hvorfor en kunne si at han glemte Ricky rally?han sto jo på lista............. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 ja han stod på lista. la dem krangle. saken er ferdig. [/b] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Altså...det er greit at skole er kjedelig og at mange har lyst til å gjøre noe annet en kjedelig undervisning når man har time (f.eks IRC elns), men det får da fan meg være måte på. Håper det blir lenge til noe slikt skjer igjenn. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vi vet jo hvor de holder til nå kan vi ikke bare "ta hevn". Kan jo ikke bare si undskyld og gå fri, blir litt rart. polti eller den gammle måten Lenke til kommentar
tekno Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vel, kan jo si vi har inngått et forlik. Vi stikker dere får fred, ferdig med saken. Uansett så er det ikke juridisk grunnlag for noen anmeldelse. Dere vet ikke hvem vi er, selv ikke systemadministrator på skolen. Mvh Technoboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå