arimail Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei allesammen, jeg bruker Windows XP 32-bit, og XP 64-bit. Lurer rett og slett bare på hvordan (om det er mulig) jeg kan bruke de samme programmene i XP64 som i XP32 uten å re-installere dem. Jeg er nemlig musiker og det er nettopp derfor jeg har gått over til 64bit i tillegg. Noen programmer (som reason 3.0) kan jeg bare åpne å license igjen. Men jeg får ikke Cubase SX3 til å kjøre. Det vil ta FRYKTELIG mye unødvendig plass og installere alle programmene dobbelt opp. I tillegg så er det forferdelig mange instillinger jeg ikke har særlig lyst til å måtte lage omigjen. Noen idèer/ nyttige tips/info som noen kan dele med meg? Jeg kan ikke går over til ren 64bit nettopp pga driver problemer/dårlig 64bits kompatibilitet. Tusen Takk på forhånd. -Ari B Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan eventuelt installere dem på samme plass, så vil det fungere på begge installasjoner. Det beste hadde vel vært å bare ha én installasjon av windows :S beholde 32-bit til du er fornøyd med driverne til 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå