Gå til innhold

nytt hovedkort, men passer PSU?

STREN

Anbefalte innlegg

hei

skal kjøpe dette hovedkortet og har denne PSUen. denne strømforsyningen begynner å bli gammel lurer på om den kan drive et så nytt hovedkort ?? regner med det er noen kabler som må kjøpes med hvis den kan brukes i det hele tatt. Linker til disse hos komplett f.eks blir sattt pris på.

PS! I tillegg skal dette gfx kortet kjøpes..kabler???

//--STREN--//

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skulle tro det, jeg bruker hiper 480W på et X38 kort og det går bare fint. så sånn 98% sikkert

anngående GFX, gå heller for et hd3850, samme prig og mye bedre ytelse

eneste som kunne vært vanskelig var hvis man ikke kunne bruke 4 pins 12V på cpu, men ser av bildet HER at det er vanlig 4 pins

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Det skal gå fint det. Både HK og PSU følger ATX-standarden, så da skal de passe sammen. Av kabler må du sjekke at du har en 24-pin og en 4-pin (P4) til hovedkortet pluss en PCI-E-kabel til skjermkortet, men av det jeg kan lese på Hiper's hjemmeside, så skal alle de kablene følge med PSUen i utgangspunktet.

Edit: Flere som er sent oppe ser jeg :p Med HD3850-kortet har du også mulighet for å putte i ett (eller faktisk tre) til senere i Crossfire.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

hei

P4 og 24-pin strømkontakt er på plass på hiperen.....kontakten jeg stusser litt på er den som ligger ved den første PCI-e porten....se bilde nederst. er det bare en vanlig molex som skal til denne?? eller er det en egen pci-e strøm kontakt..er nytt for meg uansett.

ser ikke en sånn på strømforsyningen jeg har.

Jeg kan ikke se dette HD3850 kortet til samme pris som det jeg linker til hos komplett.no. bestiller alt på en plass.

//--STREN--//

post-104486-1199549991_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...