foorex Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er veldig interresert i det Amerikanske valget, som skal bli holdt nå i 2008. Men hvordan skal jeg som nordmann, spille en støtterolle til en av kanditatene i USA? Det høres kanskje rart ut hvorfor en fra Norge vil fungere som en støttespiller til en som stiller som presidentkandidat i det Amerikanske valget. Men hvem som blir valgt angår ikke bare amerikanerne, men store deler av verden, siden USA har såpass mye makt i dag. Jeg er for Barack Obama. Så jeg gikk inn på hans hjemmeside, barackobama.com. Her fant jeg ut at jeg kunne kjøpe forskjellige gensere og t-skjorter ETC. Det er da en form for støtte. Noen andre råd? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 snakk politikk med amerikanere på internet, eller reis over og vift med noen skilt? Det er ulovelig å donere til kampanjene om du ikke er amerikansk statsborger. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor er det ulovlig? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 fordi utlendinger skal ikke kunne ha innflytelse over hvem som vinner. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og for at presidenten ikke skal "skylde" tjenester til utlendinger. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bush fikk da støtte av Saudi-Arabere til kampanjen hans? Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bor i USA og kan dermed påvirke med min Ron Paul t-skjorte, bumper sticker på bilen o.l. Det er ikke så mange måter en fra Norge kan ha innflytelse, penger er vel eneste måte jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå