Gå til innhold

Erfaringer angående steroider

Anbefalte innlegg

Ville bare høre erfaringer fra folk som bruker/har brukt/skal bruke steroider. Gjerne positive/negative sider osv....

Noen som tør stå fram?

Kan begynne jeg, har selv tatt 2 kurer og er godt fornøyd så langt. Er av typen "hardgainer", som må spise enorme mengder mat for å legge på meg.

Startet på ca 80kg etter å ha trent reint i 2 års tid. Veier nå rundt 100kg, fortsatt lav fettprosent. Skal ned til 95kg mot sommern ved hjelp av fettforbrenningstabs, prøve å beholde mest mulig muskler.

Har ingen imponerende løft å skryte av, driver ikke med styrkeløft. Kun for det estetiske for min del. Tar aldri maxløft uansett.

Eneste bivirkninger jeg har opplevd er lett hodepine av og til, og smått med kviser her og der. Har vært nøye med framgangsmåte og doseringer osv, er vel derfor jeg ikke har noen problemer.......enda.

Regner med at folk kommer med masse klaging, angående juks osv. Er imot doping innen organisert idrett, men er som sagt ikke det det er snakk om her da.

Come on, don't be shy...... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånne som deg som kuker opp for oss andre. Vi som legger igjen blod, svette og tårer i gymmen - for å så bli kalt "bolere" .

Håper du blir steril

... Men for all del, det er din kropp. Hue ass

Nja, har aldri brukt no doping selv men om folk holder det unna konkuranser så får de bare drive på for min del. Jeg står også får at folk skal ha mest mulig frihet og ansvar over seg selv, driter de seg ut så er det de sitt ansvar.

Lenke til kommentar

Konkurrerer man ikke, er det ikke juks. Hvis man har planer om å stille i bygging er vel også roids greit. Jeg synes dette er noe man burde velge selv om man skal satse på eller ikke. Mitt valg er å ikke ta steroider, men hvis andre vil ta det så er ikke det min sak.

Lenke til kommentar

helt enig, folk må få gjøre akuratt hva de vill med kroppen sin om det ikke brukes innen konkurranser. å for å ha en sjanse i konkurranser må man vell egentlig bole dag oså, så da er man like langt :).

hvilke fettforbrenningstabletter bruker du? interessert i å miste noen kilo til sommern :).

har du alltid gått på steroider eller trente du til du følte det hele stagnerte før du begynte?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Sånne som deg som kuker opp for oss andre. Vi som legger igjen blod, svette og tårer i gymmen - for å så bli kalt "bolere" .

Håper du blir steril

Kan ikke heller folk som missliker snakk av anabole holde seg unna posten? :S

Trådstarter vet GODT selv av bruken av anabole er ditt og datt, og fører til ditt og datt. Så drit i å la postene bli stengt, pga OFF TOPIC. Dette var off topic.

Ang tema, hvilke sterioder går du på?

Lenke til kommentar

Håper du blir steril

Hvorfor mislike folk fordi de bruker anabole sterioder? Fordi de blir større en deg? Seriøst barnslig, deres kropp, deres valg.

Om man i samråd med lege som har veldig peiling på dette og hjelper deg med anabole sterioder/testosteron og diverse tror jeg faktisk ikke det er så veldig farlig som alle skal ha det til. Det finnes skrekk eksempler på boling gone bad, men i samråd med noen som kan det tror jeg ikke det er særlig farlig som folk skal ha det til.

Tabubelagt tema som jeg synes det er helt greit snakke om.

Bruker ikke selv, men at en mild testo kur kunne fristet er helt klart om det skulle hjelpe gjennom stagnering.

Som flere nevner om du ikke liker snakke om et tema la være.

TS: Høyde? Går utifra at du er 23-24 år ?

Endret av Cape
Lenke til kommentar
helt enig, folk må få gjøre akuratt hva de vill med kroppen sin om det ikke brukes innen konkurranser. å for å ha en sjanse i konkurranser må man vell egentlig bole dag oså, så da er man like langt :).

hvilke fettforbrenningstabletter bruker du? interessert i å miste noen kilo til sommern :).

har du alltid gått på steroider eller trente du til du følte det hele stagnerte før du begynte?

Planer om å bruke Clenbuterol/Stack....sammen med cardio og diett selvfølgelig da.

Trente 2-2,5 år før jeg tok første kur. Gikk opp fra 70kg til 80kg reint, men så begynte det å gå veeeeldig tregt derfra. Kunne sikkert gaina mer naturlig, men vil helst gå opp i rein muskelmasse, og minimalt med fett.

Haglo: Vet ikke om det er lov å poste navn på steroider her, men moderator får bare slette hvis det blir for drøyt. Har brukt Dbol/Test E/Deca...og Test prop/Tren A. Prøver å unngå tabletter framover, synes de er hardere på kroppen enn inject. Bør vel ikke oppgi doseringer her, ta det på PM isteden.

Cape: Er ca 1.90 høy, midten av 20 åra. Har typisk lang muskelatur, så har sliti med å bli noe særlig svær. Enklere å bygge muskler når man er mer tett og kompakt.

Lenke til kommentar

Møtte en diger type på lokale gymen for en stund tilbake, som fortalte at han hadde gått på noe stoff for en stund tilbake. Hadde ikke merka noe negativt ved det før han plutselig lå rett ut, måtte på sykehus, og var nære ved å dø.

Så, vær forsiktig. Er det virkelig verdt det?

Men for all del, har du veid at risikoen er verdt å gå for, så lykke til! :)

Lenke til kommentar

Synes det er greit å bole, så lenge man ikke konkurrerer og passer på å ikke overdrive.

Det kan jo sammenliknes med kvinner som setter inn silikon i puppene. Men det er viktig å være var på bivirkninger disse steoridene har. Jeg har hørt at penisen kan krympe litt.

Lykke til dere som skal ta steorider, jeg håper det går problemfritt.

Lenke til kommentar
Nå er vel bivirkningene av steroider litt mer alvorlige og på langt nær sammenlignbare med bivirkningene av silikon i puppene. At penisen kan krympe litt er vel ikke den største faren akkurat.

Nei, og går man på insulin; Så har du det ene beinet i badekarret, og det andre på såpestykket. For å si det mildt :p

Lenke til kommentar

Penis er et svamp legme, og det er ikke fysiologisk mulig å innta et stoff som for denne til å krympe.(tror jeg?) :) Testiklene derimot, kan «krympe» og trekke seg inn som følge av at egen produksjonene av testosteron skrur seg av når syntetisk testosteron blir tilført kroppen. Etter en såkalt kur kommer normalt egenproduksjonen i gang igjen, og testiklene vil komme tilbake til sin opprinnelige størrelse.

Men til topic, så er jeg personlig i mot steroider, og har heller aldri benyttet meg av noe som salgs steroider. Hva andre måtte gjøre og putte i sin kropp bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Selv synes jeg det er skremmende at tenåringer omtrent begynner på en «kur» før de har i hele tatt har begynt å trene.

Man kan godt argumentere med at det ikke er så farlig med steroider som folk skal ha det til, og det er helt riktig. Steroider er kanskje det som har et dårligst rykte, men kan ha en rekke store positive virkninger på folk som trenger det. Her prater jeg om HRT (Hormone replacement therapy). Men for friske folk i sin beste alder mener jeg dette ikke hører hjemme.

De verste bivirkningene tror jeg er det psykiske. Jeg tror det ligger mye i det gamle ordtaket Mye vil ha mer!! Jeg vet selv om personer som har havnet på legevakten pga bruk av stadig mer og farligere ting. Og man kan godt si at man bare har opplevd litt kviser ++, men hva skjer oppe i hodet ditt når det blir tyngre og tyngre å legge på seg. Man blir aldri fornøyd. Og havner man først utenpå den karusellen der, tror jeg ikke det er bare bare og hoppe av.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at silikon og boling er akkurat det samme, bare det at man gjør noe unaturlig mot kroppen for å se "bra" ut. Men det er sant at det er langt flere mørkesider ved boling :)

Jeg er litt usikker på om jeg er for boling likevel. Nå som jeg har tenkt litt. Det er et slags dilemma. Men jeg synes ethvert menneske har rett til å gjøre hva de vil med kroppen sin.

Takk for informasjonen, kengdal :) Det med peniskrymping var bare noe jeg hadde hørt, men interessant likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...