Footy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg og kjæresten er stor fan av film og vi ser en del ved å koble PC-en opp mot tv'en... Bruker S-Video, men nå i det siste så flimmrer bildet om jeg prøver... liksom vannrette streker som renner ned over skjermen... Jeg har prøvd å kjøre tv'en via laptoppen, da funker alt fint... så det er ikke noe galt med kabelen... Er S-Video utgangen ødelagt? Kortet (se signatur) er 1 år og 1mnd gammelt, om det er ødelagt, har jeg noen garanti? ikke klokka btw... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg bumper denne igjen da jeg har jeg har sjekket tv'en opp mot en annen pc, prøvd en annen s-video kabel og testet forskjellige drivere. Feilen ligger i skjermkortet... Så da er spørsmålet. Siden kortet er 1år og 1mnd gammel, hva er garantien. Kan jeg sende det inn til reprasjon, Kan jeg kreve nytt kort? Kortet ble bestilt på nett, skal se om jeg finner hvilen online shop... (husker ikke) EDIT: Kortet ble bestillt på Komplett.no 11.1.2007... håper virkelig ikke garantien er 1 år, siden jeg faktisk fikk problemet 6 dager før den var 1 år gammel men ikke hatt muligheten til å få sjekket dey opp før nå.. Edit 2: Bestemte meg for å lage en ny tråd da de ikke er snakk om helt samme sak lengre. Tråden kan du finne her... Endret 17. januar 2008 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå