Sugarrdaddy69 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heisan. Jeg har spilt gitar i 4 månder. Jeg spilte akustisk, nå spiller jeg el.gitar. Jeg finner ingen sanger som ikke er vanskelige..lurte på om dere viste om noen fine sanger i metall sjangern eller no som einer seg til en nybegynner. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Edit: leste feil i førsteinnlegget, blingsa og la ikke merke til el gitar delen. Men lar innlegget mitt stå alikevel Det er noen el gitar låter du kan prøve deg på her. http://www.justinguitar.com/html/songs.html Easy Songs 1 The Troggs - Wild Thing Bob Dylan - Knockin On Heavens Door Jimi Hendrix - Hey Joe Se filmen hos Youtube Easy Songs 2 Britney Spears - Hit Me Baby One More Time TAB Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life) TAB Neil Young - Heart Of Gold TAB Easy Songs 3 Bob Dylan - All Along The Watchtower The Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song U2 - One TAB Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker for svaret Jeg kunne den orginale "Good Riddance" og "Knocking on Heavens Door" Bob dylan og Guns N Roses Versjonen fra før ;D Jeg fant noen enkle sanger fra system of a down så da har jeg noe å gjøre en stund fremover... ;D Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=656750 metallica er piss-lett på gitar da. entersand man kanskje, om du gidd eller liker det? Led zeppelin - no quarter Led zeppelin - Stairway to heaven. Anbefaler å nedlaste guitar pro. www.911tabs.com kilden til alle tabs og GP filer på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå