Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 To Kill A Mockingbird er en fin øyeåpner, i hvert fall. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Interessant at folk sier det ikke er noen bøker man må lese før man dør, men jeg har aldri sett noen klage på lister over filmer man må se før man dør? Kan godt ødelegge illusjonen din her. På samme måte som jeg mener at det ikke finnes bøker man må lese før man dør, mener jeg også at det ikke finnes filmer man må se før man dør. Ok? det er så sinnsykt sært å påpeke dette flere ganger. vis du ikke skal poste noe fornuftig som har med tråden å gjøre så hvorfor gidde? "bøker man må lese før man dør" er nærmest et begrep som man ikke trenger å ta altfor seriøst. 1. Bibelen 2. Koranen har du lest begge er du tøff. edit: leif Nåda. Dette var da bare et direkte svar på innlegget til thecrow77, intet mer. Det bør uansett være takhøyde nok her til å kunne diskutere saker og ting, vel? Forresten, hvorfor er man tøff om man har lest både bibelen og koranen? Er oppriktig interessert i hvorfor du mener det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er nok delvis en tøffing siden jeg har lest deler av begge to. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Interessant at folk sier det ikke er noen bøker man må lese før man dør, men jeg har aldri sett noen klage på lister over filmer man må se før man dør? Kan godt ødelegge illusjonen din her. På samme måte som jeg mener at det ikke finnes bøker man må lese før man dør, mener jeg også at det ikke finnes filmer man må se før man dør. Ok? det er så sinnsykt sært å påpeke dette flere ganger. vis du ikke skal poste noe fornuftig som har med tråden å gjøre så hvorfor gidde? "bøker man må lese før man dør" er nærmest et begrep som man ikke trenger å ta altfor seriøst. 1. Bibelen 2. Koranen har du lest begge er du tøff. edit: leif Nåda. Dette var da bare et direkte svar på innlegget til thecrow77, intet mer. Det bør uansett være takhøyde nok her til å kunne diskutere saker og ting, vel? Forresten, hvorfor er man tøff om man har lest både bibelen og koranen? Er oppriktig interessert i hvorfor du mener det. joda det er jo her man kan diskutere saker og ting, men ble bare litt overasket hvor kritisk du ble når trådstarter brukte ordet "må". Men greit det kan være det samme. "Tøff" er et kult ord, men skrev det bare for morsomheten. Man burde lese bibelen og koranen fordi det står skrevet mye interresant som angår oss idag og samfunnet vi lever i, men det er vel gammelt nytt.. Jeg er nok delvis en tøffing siden jeg har lest deler av begge to. ja det må jeg si meg enig i. Endret 8. juli 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 En bok du burde lese er American Psycho, den er bedre enn filmen. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Betty Blue er ikke en film jeg ville anbefalt, bare spesiele folk som jeg hører som mener det var en tankevekker. Kjedet meg gjennom hele filmen og på slutten, ja det var bare tragiskt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En bok så god at jeg uten forbehold kan anbefale den til alle og enhver har jeg aldri lest. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tom Sawyer og Huckleberry Finn, av Mark Twain. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nattsvermeren av Thomas Harris, elsket den! De 4 bøkene til Dan Brown som er kommet ut så langt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Tusen strålende soler av Khaled Hosseini og Beatles av Lars Saabye Christensen, er to veldig fine bøker! Endret 27. september 2008 av fatcrap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå