Kakestykke Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, dere skjønner poenget. 1. Bibelen 2. Ringenes Herre Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, dere skjønner poenget. 1. Bibelen 2. Ringenes Herre Doppler og naiv.super av erlend loe!!! Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Slik: 1. Bibelen 2. Ringenes Herre 3. Doppler 4. Naïv Super Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The zombie survival guide (om du ikke vil dø tidligere enn forventet ) http://www.listology.com/content_show.cfm/..._id.22845/Books <- bare å ta for seg Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Slik: 1. Bibelen 2. Ringenes Herre 3. Doppler 4. Naïv Super nei slik: 1. Ringenes Herre 2. Doppler 3. Naïv Super det hadde vert mine valg ihverfall Endret 5. januar 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
cnon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The zombie survival guide (om du ikke vil dø tidligere enn forventet ) http://www.listology.com/content_show.cfm/..._id.22845/Books <- bare å ta for seg "World War Z" også, av samme forfatter (Max Brooks). Den er digg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jepp, men The zombie survival guide synes jeg nesten var bedre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Paulo Coelho - Veronika Vil Dø Eneste boken jeg kjenner til som jeg synes passer tittelen. (Vet om andre bøker som er umåtelig gode, men som likevel ikke er like viktige...) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Paulo Coelho - Veronika Vil Dø Eneste boken jeg kjenner til som jeg synes passer tittelen. (Vet om andre bøker som er umåtelig gode, men som likevel ikke er like viktige...) Jeg har akkurat prøvd å lese den, kom halvveis og måtte bare legge den fra meg, kjedelig, ikke inspirerende i det hele tatt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 The God Delusion Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 møkka-topic: Det finnes ingen bøker man må lese før man dør. Enten leser man bøker, eller så leser man ikke. Jeg kunne ha kommet med anbefalinger i fleng, men sannheten er at man leser det som fenger. Begynner man på en såkalt "must read" bok og ikke fikser det, vel så kan man med god samvittighet finne noe annet. Drit og dra i de tabloide kanoniseringene, finn en sjanger som fenger og forfølg den. Ingen er tjent med å tvangslese "klassikere". Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så sant, så sant Tumbleweed, men alle må lese The God Delusion allikevel. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må si meg litt enig. Livet er for kort til å lese dårlige bøker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er en av de få bøkene jeg er virkelig GLAD for at de tvang oss til å lese i Engelsken. Forstår godt at Steinbeck fikk nobel's pris etter den.. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Heilt enig i at det er teit å påstå at dissa bøkene "MÅ" man lese, men det er jo ein fin peikepinn på kas bøker som er verdt å ivertfall begynne på Edit: Brave new world av Aldous Huxley En verdensomseiling under havet av Jules Verne Edit 2: Call of chtuhlu og andre historier av H.P Lovecraft Endret 15. januar 2008 av Tygg3n Lenke til kommentar
frevild Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis det finnes noen bøker man må lese før man dør, ville jeg vente en god stund med å lese dem.. Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det finnes ikke noe sånn som bøker man må lese. Selv om jeg elsker f.eks "Fluenes herre", forstår og respekterer jeg at ikke alle andre gjør det. Har selv en del dårlige erfaringer med bøker jeg måtte lese, så jeg prøver å unngå hele begrepet Endret 19. januar 2008 av ladybug Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vil påstå at Hitchhickers Guide to the Galaxy er blant de bøkene man BØR ha lest. Er enig med Ladybug om at det ikke er noen man må lese. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 1.Harry Potter Alle 7 2.Darren shan alle 12 3.Ringenes Herre alle 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå