cruelphotography Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Samme prinsipp som feks panorama tråden. Post dine bilder tatt med lensebaby her =) Har sett flere på forumet her har en, så håper dere poster litt Starter med ett snapshot ifra jula, og kommer noen fra nyttårsaften snart =) Endret 20. juni 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har ikke lenSBaby selv, men må bare rette på både topicen din, og det du skriver.. Det heter ikke lensEbaby, men lensbaby uten E mellom s'en og b'en. http://www.lensbabies.com Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Beklager å dra opp gamle tråder, men jeg har sett noen få bilder tatt med lansbaby og enkelte er rett og slett rå. Så hvis noen har ett eller to liggende, care to share? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Samme prinsipp som feks panorama tråden.Post dine bilder tatt med lensebaby her =) Har sett flere på forumet her har en, så håper dere poster litt Starter med ett snapshot ifra jula, og kommer noen fra nyttårsaften snart =) ka lensbaby anb du meg å kjøpe? virker artig dette. bør eg sette det på 17-50 eller 70-300 som du så snilt solgte meg? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Samme prinsipp som feks panorama tråden.Post dine bilder tatt med lensebaby her =) Har sett flere på forumet her har en, så håper dere poster litt Starter med ett snapshot ifra jula, og kommer noen fra nyttårsaften snart =) ka lensbaby anb du meg å kjøpe? virker artig dette. bør eg sette det på 17-50 eller 70-300 som du så snilt solgte meg? Lensbaby er afaik et eget objektiv. http://www.tonychor.com/archive/lensbaby.jpg Det er 3 versjoner av det objektivet; original, 2.0 og 3g Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 5 januar. Ikke rart at jeg ikke har sett denne tråden. Dessverre har jeg ingen Lens Baby. En på forumet har tilbudt meg å kjøpe en Lens in a Cap, og det kommer jeg til å gjøre. Det må bare passe slik. Jeg ante ikke at du har skikkelig optikk, cruel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lensbaby er afaik et eget objektiv.http://www.tonychor.com/archive/lensbaby.jpg Det er 3 versjoner av det objektivet; original, 2.0 og 3g Det stemmer at Lensbaby er et eget objektiv. 3G anbefales da det er dyrest den har mulighet for å skru fast objektivet i den viklingen du ønsker. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lensbaby er afaik et eget objektiv.http://www.tonychor.com/archive/lensbaby.jpg Det er 3 versjoner av det objektivet; original, 2.0 og 3g Det stemmer at Lensbaby er et eget objektiv. 3G anbefales da det er dyrest den har mulighet for å skru fast objektivet i den viklingen du ønsker. Tom Det gjelder vel i hovedsak om en skal bruke stativ? Jeg har veldig lyst på 2.0, og det kunne vært artig med et par ekstra blendere å lage egne mønster i MEN, jeg tror nok jeg må lære meg både det ene og det andre før jeg begynner å leke med en lansbaby. Ikke særlig dyrt objektiv heller...original ligger rundt 700,- og 2.0 ligger rundt 1000,- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det stemmer at Lensbaby er et eget objektiv. 3G anbefales da det er dyrest den har mulighet for å skru fast objektivet i den viklingen du ønsker. Tom Det gjelder vel i hovedsak om en skal bruke stativ? Jeg har veldig lyst på 2.0, og det kunne vært artig med et par ekstra blendere å lage egne mønster i MEN, jeg tror nok jeg må lære meg både det ene og det andre før jeg begynner å leke med en lansbaby. Ikke særlig dyrt objektiv heller...original ligger rundt 700,- og 2.0 ligger rundt 1000,- Blir veldig knotete når du må holde fronten på objektivet i akkurat den skjeve vinkelen for å få tatt bildet når du ikke har stativ. Det er vet 3G har fikset. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Det vil være et veldig godt poeng hvis det brukes med stativ, ikke like mye på frihånd. Endret 20. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen av mine lensbabybilder: (tatt med original) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Dette må absolutt være den teiteste og mest meningsløse bruken av 3 ords regelen noensinne. Er så utrolig unødvendig. Seriøst. Hva vil dere jeg skal kalle den? Hva føler dere ville vært en bedre - og mere beskrivende tittel? "Lite beskrivende for trådens innhold" Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 "Post lensbaby bilder her".....trenger ikke være verre enn det. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Slik nå håper jeg tråden har en mere beskrivende tittel, slik at folk skjønner hva den handler om :=) Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ser ikke noe endring i tittelen, jeg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Slik nå håper jeg tråden har en mere beskrivende tittel, slik at folk skjønner hva den handler om :=) Bra jobba, men du har fremdeles bomma litt. Lensbaby, ikke lensebaby Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Fixed.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå