addp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Vel, nå har jeg endelig greid å fått filmer fra pcen over til PS3'n ved å bruke noe som heter PS Media Tunnel som overfører ting fra pcen min til PS3'n over nettverket. Tingen jeg lurte på er om det er en mulighet for meg å gå andre veien også? Grunnen er at jeg har liten plass på pcen nå og må slette en god del filmer, så jeg legger dem bare over til PS3'n, men hvis jeg da skal ut å reise så har jeg jo ikke dem på pcen lenger. Altså, jeg trenger en måte å få filmer tilbake igjen fra PS3'n til pcen hvis dette kan la seg gjøres. Mvh Martin Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vet ikke om du kan overføre fra PS3 til PC via nettverket, men ved bruke av minnebrikke eller ekstern harddisk så kan du jo det hvis du har. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har instalert PS Media Tunnel nå, og godkjent PS3'en inn på nettverket. Så kobler jeg med til pcen, og jeg får opp alle mappene (Video,Bilder osv). Men når jeg trykker på mappen, så kommer det " The page cannot be displayed. Network error occured" Hva er det som foresaker dette? Endret 5. januar 2008 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kanskje en brannmur eller porter? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm..Hvor på nettet kan jeg finne videoer med bra kvalitet? Og som passer til en 26 tommer...? Lenke til kommentar
addp Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Har instalert PS Media Tunnel nå, og godkjent PS3'en inn på nettverket. Så kobler jeg med til pcen, og jeg får opp alle mappene (Video,Bilder osv). Men når jeg trykker på mappen, så kommer det " The page cannot be displayed. Network error occured" Hva er det som foresaker dette? Skjer det samme på meg. Kan ikke åpne opp mapper via PS tunnel, men det er bare til å legge filene ut av mappen evt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei Vel, nå har jeg endelig greid å fått filmer fra pcen over til PS3'n ved å bruke noe som heter PS Media Tunnel som overfører ting fra pcen min til PS3'n over nettverket. Tingen jeg lurte på er om det er en mulighet for meg å gå andre veien også? Grunnen er at jeg har liten plass på pcen nå og må slette en god del filmer, så jeg legger dem bare over til PS3'n, men hvis jeg da skal ut å reise så har jeg jo ikke dem på pcen lenger. Altså, jeg trenger en måte å få filmer tilbake igjen fra PS3'n til pcen hvis dette kan la seg gjøres. Kan du ikke bare kjøpe deg en SLIK? Da får du mer plass til pcen din, og du kan enkelt og greit overføre filer til og fra din ps3. Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at den funker utmerket Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du ikke bare kjøpe deg en SLIK? Da får du mer plass til pcen din, og du kan enkelt og greit overføre filer til og fra din ps3. Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at den funker utmerket Jeg kan også bekrefte at den fungerer utmerket. Fint design har den også (står i stil med PS3). Den bruker dessuten bare strøm fra USB porten, så du trenger ikke tilkoble ekstra strømforsyning til den heller. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Til dere som bruker PS Media tunnel, er det ikke like greit å bruke Windows media player eller tversity.. med disse to kan man overføre filmer med 2 enkle knappetrykk, i tillegg er kan man jo streame om det skulle være foretrukket. Du kan forøvrig også kopiere hele mapper med filmer og tv serier om du bruker Tversity eller WMP, såg dere hadde problem med det på media tunnel Lenke til kommentar
addp Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hei Vel, nå har jeg endelig greid å fått filmer fra pcen over til PS3'n ved å bruke noe som heter PS Media Tunnel som overfører ting fra pcen min til PS3'n over nettverket. Tingen jeg lurte på er om det er en mulighet for meg å gå andre veien også? Grunnen er at jeg har liten plass på pcen nå og må slette en god del filmer, så jeg legger dem bare over til PS3'n, men hvis jeg da skal ut å reise så har jeg jo ikke dem på pcen lenger. Altså, jeg trenger en måte å få filmer tilbake igjen fra PS3'n til pcen hvis dette kan la seg gjøres. Kan du ikke bare kjøpe deg en SLIK? Da får du mer plass til pcen din, og du kan enkelt og greit overføre filer til og fra din ps3. Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at den funker utmerket Den var ikke dum! takk for tipset. Forresten, jeg lurte på en ting til her. Det er noen avi. filer jeg kan spille av på PS'n, men noen kan jeg ikke. Hvilke filer er det jeg egentlig kan spille av på den? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ps3 støtter ihvertfall MPEG4, divx og de fleste xvid-filmer. Hva som gjør at noen ikke funker er jeg ikke helt sikker på. Hvis du har noen filmer som ikke funker, men som du gjerne skulle hatt på ps3'en, så er PS3 VIDEO 9 et fint program som kan konvertere filmene til MPEG4 blant annet. Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at det funker utmerket Lenke til kommentar
addp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 ps3 støtter ihvertfall MPEG4, divx og de fleste xvid-filmer. Hva som gjør at noen ikke funker er jeg ikke helt sikker på. Hvis du har noen filmer som ikke funker, men som du gjerne skulle hatt på ps3'en, så er PS3 VIDEO 9 et fint program som kan konvertere filmene til MPEG4 blant annet. Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at det funker utmerket ah! Det ligner veldig på Videora som jeg bruker for å konvertere filmer til Ipod touchen Går sikkert ut på det samme. Takk skal du ha Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ah! Det ligner veldig på Videora som jeg bruker for å konvertere filmer til Ipod touchen Går sikkert ut på det samme. Takk skal du ha Ja, jeg tror det er samme folk som står bak. Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå