$ig Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har et A7N8X-X HK. Jeg har lest i manualen at så lenge jeg har XP SP 2, så er USB 2 driverne instalert, men det funker ikke. Her går alt døds treigt. Noen som har noen tips? mvh Sigurd Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har det samme problemet, med både mitt gamle K8n HK og mitt Asus P5B HK. Når jeg kobler til en av kabinettets USB-porter til HK blir hele systemet utrolig tregt! Irriterende. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Et lite framskritt: Jeg prøvde tilfeldigvis å koble fra den ene kabelen som var merket shield og dermed ufngerte USB-portene og resten av systemet er fortsatt raskt og stabilt! Hva denne siste shield-kabelen skal gjøre vet jeg ikke, men så lenge portene funger er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
ice69 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 HUSK AT USB 2.0 MÅ AKTIVERES I BIOS Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det hadde jeg faktisk gjort, men løsningen var som sagt bare å ignorere den shield-kabelen, i mitt tilfelle iallfall.. Jeg skulle gjerne likt å vite hva den egentlig er godt for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå