Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trang forhud ved fyllte 16 år

Gjest Guest_bjørn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bjørn_*

hei, jeg er 16 år, blir sytten til sommeren, og er ganske godt i godt i gang i puberteten. er 1.90 høy og alt virker til å ha gått sin vante gang. utenom èn ting: forhuden på penisen min er så trang at jeg ikke får trekt den tilbake. så vidt at det går i slapp tilstand. er ikke dette ganske unormalt da man har lov til å ha sex da man er 16? burde jeg gå til lege og få det opperert? (har hørt om sånt gjøres). men har ikke lyst til å gjøre noe sånt, for da må jeg si det til noen. er det en mulighet for at dette kommer ganske snart og at forhuden blir løsere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den blir ikke løsere. Det må du ta hånd om selv, bokstavlig talt. Ta den tilbake hver kveld slik at den strekkes mer og mer, så kommer det til slutt. Bare bruk god tid, og gjør det ofte. Det er ikke godt i begynnelsen, men det hjelper..

Sånne ting er jo forskjellig fra person til person, så det spørs jo hvor trang den er. Noen må ha hjelp fra lege for å få det til, men prøver du å strekke den går det til slutt. Du vil bare bruke litt tid på det...

Lenke til kommentar

Jeg hadde trang forhud når jeg var midnre (veldig trang) Jeg trakk den tilbake fem dager daglig, så kom resten av seg selv. Det burde hjelpe for deg og, men hvis det ikke er tegn til forbedring etter en måned eller to ville jeg gått til lege, selv om det kan være ukult. Jo fortere du får fiksa det opp, jo bedre.

Det kan hende du må snitte i strengen\forhuden for å kvitte deg helt med problemet, selv om det gjelder de færreste

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

På klara-klok.no sa de at det hjelper med Hydrokortison krem. Den får du reseptfritt på apoteket (..tror jeg ihvertfall )

Jeg smurte det på forhuden, og bare 2 dager etterpå var det ikke no problem lenger !

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...