Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Hun lå med en annen mens vi datet


Gjest gjest88

Anbefalte innlegg

Må bare si meg helt enig med alt tidligere i tråden.

Men stusser litt over at ingen har reagert på det hun sier om julen, det hadde jeg likt dårligere, men så er kanskje jeg en litt sjalu person også :p I min verden går man ikke til en ex man har vært forelska i og som man har knulla recently og har en fortrolig samtale på 2 manns hånd om kjærlighet etc. Kanskje jeg som bare har litt gale grenser på akkurat det, men det hadde jeg likt mye dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestma

etter jeg hadde vert forelska i han kameraten min å slikt sa han jo at han ikke var intressert i forhold å greier.. men tingen er at vi har felles venner så jeg har jo forstsatt hatt like mye kontakt med han. utenom fra jeg pulte han til jeg møtte ham å ei vennine av oss.

 

ser ikke problemet i å være venner..? bare for et forhold ikke fungerte.. han er jo en kjempeperson å det er jo nada mellom oss .. ?

Lenke til kommentar
Må bare si meg helt enig med alt tidligere i tråden.

Men stusser litt over at ingen har reagert på det hun sier om julen, det hadde jeg likt dårligere, men så er kanskje jeg en litt sjalu person også :p I min verden går man ikke til en ex man har vært forelska i og som man har knulla recently og har en fortrolig samtale på 2 manns hånd om kjærlighet etc. Kanskje jeg som bare har litt gale grenser på akkurat det, men det hadde jeg likt mye dårligere.

 

Tja, noen synes kanskje det. Eg synes det er helt greit å prate om ting... hva som helst egentlig. Så lenge man er trygg på vedkommende naturligvis. Eg forteller ikke akkurat en tilfeldig person på en fest/resturant intime detaljer om mitt forrige forhold. Og ikke intime detaljer om andre heller naturligvis :p

 

Men her er nok mange forskjellige. Eg er, som madammen her, en svært svært åpen person.

Lenke til kommentar
Gjest gjestma

heisann jeg og gjest 88 lurte nå på om dere vil avslutte topicen..

 

både jeg og gjest88 har fått det vi ville ut av dette å vil glemme det å komme oss videre.. å det er bare en påminder om denne topicen skal fortsette..

 

så lurte på om en moderator (eller hvem det er som styrer det) gidder å slegge topicen?

 

så kan jeg og min kjære fortsette med vårt forhold å være takknemlige for det vi har sammen..

 

takker alle så inderlig mye for hjelpen, å dette kommer garantert til å gå bra..

 

alle hilsninger

 

 

 

gjestma og gjest88 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...