kossann Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg nye pcdeler, og bygget alt selv. Problemet er at jeg ikke får internett. Det er ikke noe internett-ikon nede på oppgavelinjen eller noe sånt. Jeg har innstalert drivere som fulgte med hovedkortet, og lastet ned nyeste. Ingen av delene funker. Hovedkortet mitt er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331973 Jeg er ganske fjern på hva feilen kan være... Mvh Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Her er kortet ditt...skal skjekke det ut for og finne en løsning... Okey, fant ut at hovedlortet ditt er jo et nForce chipset kort.. Tror nok du må inn til nvidia: Når du kommer inn her, velg motherboard drivers... Du vil da måtte installere et lite program fra nvidia,,dette skjekker opp ditt hovedkort og finner drivere som du trenger/mangler. Endret 5. januar 2008 av kaeksen Lenke til kommentar
kossann Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg fant ikke noe program som sjekker hvilke drivere jeg mangler? om det var det du mente? Jeg lastet i hvert fall ned nyeste driver, men det hjalp ingenting. Det lyser et gult lys der man setter inn tp-kabelen btw... Jeg er litt usikker på hva du mener jeg skal gjøre...? Jeg fant ikke noe motherboard driver direkte innpå linken du ga meg Endret 5. januar 2008 av kossann Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Option 2, velg motherboard drivers. Her er den... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sjekke at det er opprettet en nettverktilkobling, og at denne er konfigurert rett? Lenke til kommentar
kossann Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Problem er fikset! Aner ikke hva som gjorde at driveren plutselig funket, men nå er det i hvert fall fikset. Tråd kan stenges Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Her er kortet ditt...skal skjekke det ut for og finne en løsning... Okey, fant ut at hovedlortet ditt er jo et nForce chipset kort.. Tror nok du må inn til nvidia: Når du kommer inn her, velg motherboard drivers... Du vil da måtte installere et lite program fra nvidia,,dette skjekker opp ditt hovedkort og finner drivere som du trenger/mangler. Tror jeg ville styrt unna den HK løsningen til Nvidia, foreløpig, det er en Beta utgave, jeg testet det og lastet ned drivere til mitt HK trodde jeg, installerte de og fikk blåskjerm, heldigvis klarte jeg å gjennopprette Windows til før jeg installerte de, fant ut etterpå at det var drivere til ett annet chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå