dreamer Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som har erfaring med Plextor sine SCSI-brennere? Er de så bra som de burde være? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har en Plextor 12/10/32s som jeg er kjempe fornøyd med. Det samme kan sies om 412 brenneren jeg hadde før. O2 Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Tenkte mer på di nye brennerne, er de like bra som de gamle var? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har hatt 3 plextor SCSI brennere - vil overhode ikke ha noe annet. Veldig kjekt at de kom med en 40X nå, litt plagsomt å bruke 10 min på ei plate med den gamle Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har tre Plextor SCSI brennere her. En 4x, en 12X og en 40X. Alle sammen er solide slitere. Tør ikke tenke på hvor mange CDer jeg har brent med 4Xen og 12Xen. 40Xen har jeg ikke fått testet så mye enda, men så langt virker det meget lovende. Brenner nesten like fort på denne (eller i enkelte tilfeller fortere) enn på LiteOn 48Xen som står i "serveren" min... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå