Frantz0 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Trenger litt input på oppsettet mitt, før jeg slenger av gårde en bestilling. Handlevogn. Har et PCI-lydkort fra før, og kjører xp inntil videre. Jeg har planer om noe overklokking, bare for gøy. Hvordan er kabinettet med tanke på luftgjennomstrømning og støy? Er ikke interessert i altfor mye vifte-lyd, men lav temperatur er viktigst. Hvordan er hovedkortet med tanke på å kjøre SLI etter hvert, bør jeg velge et nyere? Har lest at stock kjøleren på CPUen er bråkete / fungerer dårlig, bør jeg bytte den ut med den jeg har kjøpt med? Ser at kabinettet har PSU plassert nederst, og PSUen jeg har valgt har visstnok ikke altfor lange ledninger. Trenger jeg å kjøpe med forlengere? Er skjermkortet et fornuftig valg for oppløsningen til skjermen? (1680 x 1050) Takker for alle svar. EDIT: Glemte DVD-brenner, lagt til nå. Endret 5. januar 2008 av Frantz0 Lenke til kommentar
Frantz0 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Trenger maskina ganske snart, og hadde vært fint med en kort vurdering fra noen andre. Er PSUen god nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå