Gå til innhold

Til dere som har G800

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bestemme meg, men leser så mye forskjellig. Er den verdt å kjøpe eller ikke??

Er kameraet virkelig like dårlig som et kamera på 1.3 megapiksler?

Hva annet av funksjoner veier opp for kameraet?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan bare svare for meg selv, og jeg angrer. Kameraet er veldig bra npr du får slått på antiristefunksjon (noe som du irriterende nok må gjøre hver gang) og i veldig godt lys. Trenger gjerne også et par forsøk for å holde kameraet stille nok til at det blir bra. Blitzen er en vits, så glem å ta bilder inne på en fest f.eks.

Det er ikke noen spill på telefonen og jeg har ikke klart å laste ned noen nye heller, får bare beskjed om at telefonen ikke støtter den type java.

Synes det er litt harde taster og merker det i tommelen etter en del meldinger. Etter 200 meldinger fikk jeg også beskjed om å slette fordi det var fullt. det liker jeg dårlig.

Kan ikke se hvilke funksjoner som skulle veie opp for kameraet, de andre telefonene har det samme og vel så det.

Eneste jeg har å si som må være positivt med denne telefonen er design'et

Lenke til kommentar
Synes det er litt harde taster og merker det i tommelen etter en del meldinger. Etter 200 meldinger fikk jeg også beskjed om å slette fordi det var fullt. det liker jeg dårlig.

Er ikke det på grunn av intern minnet? er det ikke bare og kjøpe større minnekort?

Lenke til kommentar

Interminnet på telefonen skulle ikke ha noe å si på hvor mange mld telefonen tar(minnet på telefonen er for stort for det)

Men 200 mld+ ???? Arvesølv samler mann på ......mld slettes :wow:

Jeg og slet med kameraet, men som nevnt tidligere er dette et kamera som får skryt(både i denne og g600)

Jeg tipper på at det har vært noe galt i det første partiet som ble levert ut.

Når det gjelder spill er det rart at samsung har utelatt dette da de er flinke med å legge de ved til vanlig

Jeg syntes telefonen var konge

Lenke til kommentar

Mobilen.no gir telefonen 5 og ingenting negativt om kameraet

Amobil gav G600 en 5`er til tross for samme kameraet

Jeg benyttet sjansen til å levere min ifra meg i siste liten da jeg hadde hatt den ca 14 dager. Har ennå ikke fått pengene tilbake men ifølge elkjøp skal det ikke være noe problem.

Jeg fikk heller ingen fornuftige forklaringer fra samsung da jeg ringte dem.... men jeg får jo stole på disse testene da som ikke klager på kameraet lenger ???

Jeg gikk forresten til Nokia Arte :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...