Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret, eller bare paranoid?

Gjest g20

Anbefalte innlegg

For å starte en plass: Jeg er ikke erfaren med jenter i det hele tatt, noe som selvsagt er grunnen til at jeg poster her. Situasjonen dette gjelder er meg, 20 år, og ei jeg gikk i klassen med på VGS. Vi har alltid hatt en artig kjemi. Vi ler av hverandre og har det generellt gøy sammen når vi er sammen. Da vi flyttet hver for oss etter VGS mistet vi kontakten, fram til et par uker siden. Vi pratet mye over MSN og med en gang vi kom tilbake til gamlebyen for å feire jul har vi møttes et par ganger på diverse arrangementer.

På et av disse arrangementene hadde vi begge drukket litt, men ingen av oss var merkverdige beruset. Vi endte opp med å rote litt - no sex. Det virket som hun smeltet helt. Hun sa det kribla i magen og vi satt oss ned og pratet lenge om dette. Har vært hos henne en gang etter dette, hvor vi så film og avsluttet med godnattkyss. Nå virker hun litt distansert og det virker som jeg alltid er den som tar kontakt for å prate.

Relevant info om henne kan være at for lenge siden ble det slutt med typen hennes fordi han var utro, og hun sier hun ikke kan stole på gutter.

Er det over for meg? Er jeg paranoid? Hva gjør jeg? Skal jeg kjøre på?

Er det glissent å spørre henne om vi er noe å satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Relevant info om henne kan være at for lenge siden ble det slutt med typen hennes fordi han var utro, og hun sier hun ikke kan stole på gutter.

Her skulle det selvsagt stå: Relevant info om henne kan være at for IKKE lenge siden...

Lenke til kommentar

Vanskelig sak egentlig. Har du spurt henne om hvorfor hun har oppført seg slik i det siste? Det kan godt være av andre grunner enn deg (skole, familie, jobb), men det er litt vanskelig å vite. Kanskje du har vært for pågående? At hun synes det går litt fort frem? Det virker jo litt merkelig da det høres ut som dere har pratet litt om forholdet deres allerede.

Hvor lenge har hun holdt på slik? Hva har hun sagt om dette?

Prøv å ikke treng deg for mye på i starten hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...