Gå til innhold

Nytt Hovedkort/Prosessor/Minne

Yidaki

Anbefalte innlegg

Heisann

Har bare et enkelt spørsmål: Jeg skal kjøpe et nytt hovedkort/prosessor/og ny ram. Hva bør jeg kjøpe, og hvor. Gir maksimalt 1500 kr på hovedkort, og 1800 på prosessor. Noen gode råd?

Skal dessuten selge en 17" monitor Panasync/Pro P70. Hva kan jeg få for denne?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo tusenvis av sånne spørsmål som dette her i forumet så må si jeg blir provosert når enda flere skriver lignende.. nye 17" ligger jo på rett over tuenlappen så ikke regn med å få mye for den..

Ja jeg vet det mulignes er 1000 spørsmål ute om dette, men jeg gidder ikke lese gjennom alle de :) kanskje nye ting ute jeg ikke har fått med meg, og da er d greit med hjelp...dessuten, regnet med å få et svar som det du ga uansett.

Takk til Eurofighter og Cappo :smile:

Lenke til kommentar
Er jo tusenvis av sånne spørsmål som dette her i forumet så må si jeg blir provosert når enda flere skriver lignende.. nye 17" ligger jo på rett over tuenlappen så ikke regn med å få mye for den..

Ja jeg vet det mulignes er 1000 spørsmål ute om dette, men jeg gidder ikke lese gjennom alle de :) kanskje nye ting ute jeg ikke har fått med meg, og da er d greit med hjelp...dessuten, regnet med å få et svar som det du ga uansett.

Takk til Eurofighter og Cappo :smile:

Det skjer mye i datamiljøet men jeg tror ikke det har skjedd så veldig mye siden de 2-3 postene jeg så med dette spørsmålet igår.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...