Yidaki Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Heisann Har bare et enkelt spørsmål: Jeg skal kjøpe et nytt hovedkort/prosessor/og ny ram. Hva bør jeg kjøpe, og hvor. Gir maksimalt 1500 kr på hovedkort, og 1800 på prosessor. Noen gode råd? Skal dessuten selge en 17" monitor Panasync/Pro P70. Hva kan jeg få for denne? På forhånd takk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hovedkort: Abit NF7-S CPU: AMD XP2500+ Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er jo tusenvis av sånne spørsmål som dette her i forumet så må si jeg blir provosert når enda flere skriver lignende.. nye 17" ligger jo på rett over tuenlappen så ikke regn med å få mye for den.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Asus A7N8X tror jeg det het (Delux) og XP2500+ mener dem skal passe sammen Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Er jo tusenvis av sånne spørsmål som dette her i forumet så må si jeg blir provosert når enda flere skriver lignende.. nye 17" ligger jo på rett over tuenlappen så ikke regn med å få mye for den.. Ja jeg vet det mulignes er 1000 spørsmål ute om dette, men jeg gidder ikke lese gjennom alle de kanskje nye ting ute jeg ikke har fått med meg, og da er d greit med hjelp...dessuten, regnet med å få et svar som det du ga uansett. Takk til Eurofighter og Cappo :smile: Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er jo tusenvis av sånne spørsmål som dette her i forumet så må si jeg blir provosert når enda flere skriver lignende.. nye 17" ligger jo på rett over tuenlappen så ikke regn med å få mye for den.. Ja jeg vet det mulignes er 1000 spørsmål ute om dette, men jeg gidder ikke lese gjennom alle de kanskje nye ting ute jeg ikke har fått med meg, og da er d greit med hjelp...dessuten, regnet med å få et svar som det du ga uansett. Takk til Eurofighter og Cappo :smile: Det skjer mye i datamiljøet men jeg tror ikke det har skjedd så veldig mye siden de 2-3 postene jeg så med dette spørsmålet igår.. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Ok, WeeR, la oss ikke krangle. Jeg fikk 2 gode tips og det ble jeg glad for. Idag har jeg fri, så nå stikker jeg og ser To Tårn for n`te gang. Ha det fint alle sammen Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 EPoX 8RDA+ har jeg selv og er meget fornøyd med det...veldig overklokkingsvennlig! Ser at mange også anbefaler Asus A7N8X Delux, så jeg ville nok valgt et av disse! + en barton og litt Corsair TWINX512-3200LL så har du et veldig godt system! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå