Gjest Bob ;) Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei Hva betyr det hvis ei jente sier først ja til å bli med på kino og litt senere sier hun egentlig ikke vil? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg regner med at du ikke spurte henne om hvorfor, siden du poster spørsmålet her. Enten så kom det noe i veien slik at hun virkelig ikke kunne, eller så kanskje hun har begynt å tvile på et eller annet? Snakk med henne, det er vel den eneste måten du kan finne ut hva som er i veien. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Sansynligvis at du burde spørre en annen? Neppe pga hu vil spille kostbar og se om du er interessert i å prøve Hadde jeg villet men ikke kunne pga hotel cæsar så hadde jeg ikke skrevet at jeg ikke ville Endret 4. januar 2008 av War Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Brukte hun ordet 'vil' ? Eller sa hun at hun ikke kunne? Hvis hun ikke vil er hun enten utrolig rett på sak og egentlig ikke har lyst til å dra med deg. Eller så kan dere ha pratet via sms der du har misforstått da hun ikke vil på den filmen.. Uansett, det blir nesten bare spekulasjoner når du kommer med så lite info. Var du alene med henne begge gangene du spurte? Eller var dere med andre? MSN? Skolen? Sa hun noe mer? Spurte du henne noe mer? Lenke til kommentar
Gjest Bob ;) Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Brukte hun ordet 'vil' ? Eller sa hun at hun ikke kunne? Hvis hun ikke vil er hun enten utrolig rett på sak og egentlig ikke har lyst til å dra med deg. Eller så kan dere ha pratet via sms der du har misforstått da hun ikke vil på den filmen.. Uansett, det blir nesten bare spekulasjoner når du kommer med så lite info. Var du alene med henne begge gangene du spurte? Eller var dere med andre? MSN? Skolen? Sa hun noe mer? Spurte du henne noe mer? SMS og spurte om hun ville se en annen film i stedet. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke bruk film hvis du skal ta henne med på en date. Finn på noe sammen istedet, slik at dere får pratet sammen. Dra og spis, gå en plass, gjør noe du er vant til. F.eks. bowling eller noe lignende slik at du føler deg på litt mer hjemmebane når du skal prate med henne. Det hjelper hvis du synes det er vanskelig! Dere får ikke pratet sammen på kino, og det er egentlig bare bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå