GSP<3 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 har det komt utenfor norge da? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bumper denne jeg. Noen som har skaffet seg dette og kan fortelle litt? Finner utrolig lite om det på nettet, ikke engang en film på youtube. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ser jeg en LCD-skjerm? Hvordan i tilfelle denne i forhold til Logitech sine to G15 tastatur? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Stemmer at det er en LCD skjerm ja, den viser blant annet prosessor osv. Antar at det blir noe av det samme som G15 har. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette tastaturet blir nok bra, jeg har hatt bestilling inne på det på Netshop over en mnd og kansje to nå så det er enda ikke realeaset. Fra siden deres: Redisigning of the Valo leads to delay As you may have noticed the ROCCAT™ Valo Gaming Keyboard is not released yet. The reason for that is that the keyboard is currently in the process of being redesigned to better fit the needs of the gamers. We can fully understand you waiting impatiently for the product. Unfortunately at this point of time, we cannot state a release date. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette tastaturet suger jo max. Bruker det selv, og er ute etter ett nytt. Vet dette er en gammel tråd. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, en venn av meg kjøpte det og han ble ikke så veldig fornøyd heller. Selv gikk jeg for G19, og er utrolig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå