Orley Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei jeg lastet ner elite avangers det er et script for tekstbasert spill MAFIA Spill, så har eg gratis webhost freehostia så satt eg alle filene over te ftp serveren men så står dt at dt ikke fins noe database .. Hva skal jeg gjør da, vett at eg ska lasta ner SQL fil men hvor? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vi kan begynne med å skrive norsk, prøv å forklar dette på nytt. Skal du lage et spill? Bruke et script for å jukse i et spill? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du laster ikke bare ned en SQL fil. Hvis du trenger SQL, må du ha tilgang til en SQL server som kjører et eller annet sted. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Står det ikkje noka instruksjon når du installerte programmet om kva du skulle kalle databasene? Hva skal jeg gjør da, vett at eg ska lasta ner SQL fil men hvor? Korleis i huleste vett du det? Du skal vel ikkje laste ned ei sql-fil? Vil du fortelje oss kor du leste det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du må ha en host som støtter MySQL, og så må du importere SQL-filen til MySQL, gjerne gjennom PHP. Tror det er slik, men skjønner rett og slett ikke spørsmålet ditt. Om du vil ha hjelp får du hjelpe oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
ExoticZen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har også et problem med noe i dette scriptet. Jeg la inn en menu2 fil, der ranken ikke klarer å koble seg opp mot resten av spillet. Så det står bare første ranken der uansett hvilken rank du er i. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå