grimjoey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg er i gang med å utvikle en side inspirert av regex coach. Sliter med en del bugs og dårlig browser-kompatibilitet. Fungerer foreløpig kun riktig i Firefox. Så jeg åpner herved for alpha testing for de som måtte ønske. Gi gjerne tilbakemeldinger med oppdagede feil og mulige løsninger. På forhånd takk. http://joare.dyndns.org/regex (siden er ikke alltid online) Endret 5. januar 2008 av grimjoey Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Den ser ut som den virker veldig fint i Opera 9.5, og ikke i det hele tatt i Firefox 3 eller IE7. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fungerer bra i Firefox 2.0.0.11 (Det er den jeg har brukt under utviklingen) og Opera 9.23. Kan noen teste i IE < 7? Fungerer ikke i IE7. Har noen noe tips om hvordan jeg kan feilsøke? Det er kun tittelen som vises i applikasjonslinjen. Resten av siden er blank. Endret 5. januar 2008 av grimjoey Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Funker i IE7 også nå. Ståle: kan du teste FF3? Problemet var en <link ...> tag som ikke var avsluttet. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 ff3 taklet ikke <script ... /> måtte ha <script ...></script> tomme slike tagger er dårlig xhtml så jeg setter inn noe bogus javascript i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå