audiox Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har begynt å få skjegg det siste året egentlig, på siden og halsen er det tettest og svart, mens det som kommer på haken er hvitt.. Vil det si at jeg fortsatt har dun på haken? :o Gammel tråd Endret 3. desember 2009 av audiox Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Dersom det er tynne hvite hår som kjennes ut som kattepels, så er det dun. Er det derimot hvite og stive hår, så er det vel en mellomting mellom dun og skjegg. Personlig ville jeg ikke spart på det.. Her er mitt skjegg! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Dersom det er tynne hvite hår som kjennes ut som kattepels, så er det dun. Er det derimot hvite og stive hår, så er det vel en mellomting mellom dun og skjegg. Personlig ville jeg ikke spart på det.. Her er mitt skjegg! Har du gått gjennom ein mislykka operasjon med plastisk kirurgi?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå