Atald Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Greit nok, tenkte ikke på den nå. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Psilo: Hvor lenge sparte du får å få den fletta helt ned til brystkassen? Prøvde på gøy å se hvor langt skjegget/hakeluggen ble, men virker som om at det stoppet helt å vokse etter 4-5cm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Se her er tråden for meg. Har jo sporta kinnskjegg i en lengre periode som har strukket seg over de siste årene. Bilde av meg fra julen med skikkelig skjeggvekst: Hadde det bare vært ekte, vel, ikke akkurat hva jeg ønsker meg av skjeggvekst, men hadde gjerne sporta en kombo av en skikkelig goatee og Ibsens kinnskjegg. Går vel mest i kinnskjegg, pels på haka og halsen, men får det ikke til å bli mer enn pels. Vel, med unntak av kinnskjegget, det vokser seg ganske vilt! *poste bilder ingen sikkert har sett før* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Lar denne tråden være, og flytter den til Mote og Velvære. Jeg har gått gjennom et par stiler de siste to åra. Fra små flippskjegg til en hel jævla manke nedover kjeven og haken. (Noe kødd med bildene her) Endret 6. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 er nå 20 år gammel, og har ikke vært glatt barbert på 5 år nå. kjørt fullskjegg nesten hele tiden.. Kommer med bilde snart skjegg er digg Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde helskjegg i mine yngre dager, så en kort periode uten skjegg, og har nå "smultring" eller hva søren det heter. Pleier å gro fram noen sideburns innimellom også. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Herlig den manken på "det oransje" bildet Heilage. Hadde jeg vært singel, skulle jeg ha overgått den. Bilder folkens! Or it didn't happen! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Helskjegg nå, men skal ta alt bortsett fra sideburnsa en dag jeg gidder.. er litt digg med helskjegg også, er litt varmere ute da.. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Typen min hadde kledd skjegg veldig godt, men han vil ikke gro det. Kjipern. Han sier han klarer ikke å vente til det gror, fordi det klør sånn.. Hadde jeg vært gutt hadde jeg eksperimentert med mange stiler for å prøve ut. Det ser litt gøy ut å kan lage forskjellige skjegg frisyrer! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Typen min hadde kledd skjegg veldig godt, men han vil ikke gro det. Kjipern. Han sier han klarer ikke å vente til det gror, fordi det klør sånn.. Hadde jeg vært gutt og skjeggveksten hadde vært som den skulle, hadde jeg eksperimentert med mange stiler for å prøve ut. Det ser litt gøy ut å kan lage forskjellige skjegg frisyrer! Fixed. Hrmf. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe så det betyr at ikke alle er velsignet med god grobunn med andre ord? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Niks, det er nok et resultat av gnitenhet ved utdeling av riktig mengde hormoner og testosteron til jordens befolkning. Jeg er ikke bitter. Altså. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Psilo: Hvor lenge sparte du får å få den fletta helt ned til brystkassen? Prøvde på gøy å se hvor langt skjegget/hakeluggen ble, men virker som om at det stoppet helt å vokse etter 4-5cm. Som sagt, har hatt skjegg der i rundt 10 år, men det har jo blitt stusset og farget innimellom. Litt vanskelig å si en konkret tid, men et år eller to, tenker jeg. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Så det fantes altså en skjeggtråd...............akkurat det jeg leita etter. Jeg har anlagt helskjegg nå og lurer vel på hvor lang tid det tar før man kan si noe om tetthet og kvalitet. Det har gått en måned snart og det er tett og kraftig, men barten er ikke noe særlig synes jeg. Virker som et svakt punkt. Kan den sløyfes med helskjegg? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Han sier han klarer ikke å vente til det gror, fordi det klør sånn. det klør kun den første halvannen uken (og det noe grasalt også). dette fordi hårene "vrir seg" når de når en viss lengde og dette er en sann prøvelse å gå med. Helidigvis er det lys i tunnellen ved at det slutter å klø etter en liten stund. Jeg har anlagt helskjegg nå og lurer vel på hvor lang tid det tar før man kan si noe om tetthet og kvalitet. Det har gått en måned snart og det er tett og kraftig, men barten er ikke noe særlig synes jeg. Virker som et svakt punkt. Kan den sløyfes med helskjegg? etter såpass tid bør du kunne få det ganske jevnt. hvor gammel er du forresten? kan hende genene gir deg fyldigere bart med tiden (hvis du er ung vel og merke). jeg har hatt helskjegg i 9 år els og litt smultring før det. Endret 29. juli 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Psilo; Må si at bildet i midten var skikkelig kult Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Hadde vært stilig med skikkelig skjegg men selv om jeg er 21 får jeg knapt skjegg på haka engang. Faren min fikk heller ikke ordentlig skjegg før han var bortimot 24-25. Litt underlig egentlig . Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Skjegget mitt begynner å bli skikkelig tjukt nå. Problemet blir å definere en halslinje som ikke går for høyt. Beards.org Men hva blir reaksjonene ifra det glattbarberte karrierist-samfunnet.?? Vil jeg bli avskydd og forhatt? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Vis oss et bilde av skjegget ditt. Tror neppe du blir forhatt selvom du ikke er glaattbarbert, gitt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Vis oss et bilde av skjegget ditt. Tror neppe du blir forhatt selvom du ikke er glaattbarbert, gitt. Vet ikke om jeg tør å "stå fram". Jeg kan bli gjenkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå