Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Har hatt kinnskjegg siden jeg rundet 15, og goatee et par år etter. Har vært innom en del forskjellige fasonger gjennom årene, her var noen jeg fant på forskjellige sider. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 wow den tatoveringa pa armen var stilig.. organisk og outer space aktig. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 wow den tatoveringa pa armen var stilig.. organisk og outer space aktig. Jeg trodde det var allment kjent nå at moderatorene på Diskusjon.no faktisk kommer fra Outer Space? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 lol, vel, ble avatar ut av det der Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Har hatt kinnskjegg siden jeg rundet 15, og goatee et par år etter. Har vært innom en del forskjellige fasonger gjennom årene, her var noen jeg fant på forskjellige sider. Omg hardcore. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hardcore, ja. Et inntrykk på hvordan hw.no moderatorer ser ut. Man kødder ikke med disse gutta :> Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Nice psilocybe.. Driver sjøl å legger opp chrisopher skau stil nå.. ^^ Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 kjnte deg ikke i gjen jeg psilocybe på det bilde nede til venstre det var du anderledes en det jeg har sett av deg men kan ha noe med håret da Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen voldsomme hårvekster i trynet akkurat, men litt er det jo.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Får man mer skjegg hvis man onanerer mindre? Seriøst spørsmål. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Er 16 år, har da en del skjegg, hadde den teorien vært sann burde jeg hatt mye mindre.. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Tidenes tråd det her da! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Var en kar som mente at man fikk mer skjegg om man klinte en fisk i hele ansiktet, funka dårlig foresten, så ingen her prøver det.. Spørresmål til psilocybe; fjerner du pearcingene vær gang du tar skjegget? Må være slitsomt i alle fall.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Mitt skjegg kommer av pur latskap, men går sjelden over en uke mellom hver gang det kuttes helt ned, så det blir aldri spesielt langt. Og fyldig er det iallfall ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Spørresmål til psilocybe; fjerner du pearcingene vær gang du tar skjegget? Må være slitsomt i alle fall.. Nix. Har bare de to i midten igjen nå, men det var aldri noe stress når jeg hadde ringene. Man kan da manøvrere en høvel etter fjørti år. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hehe, ok.. Har bare 2-3 års erfaring jeg da.. Men ikke det at det er så vanskelig, men så litt utfordende ut på det ene bildet med alle sammen.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har hatt kinnskjegg siden jeg rundet 15, og goatee et par år etter. Har vært innom en del forskjellige fasonger gjennom årene, her var noen jeg fant på forskjellige sider. Er det bare jeg som leste litt feil akkuratt der? Endret 6. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Ser ikke helt hvordan jeg kan lese det feil. Lyst til å forklare? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Ser ikke helt hvordan jeg kan lese det feil. Lyst til å forklare? http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 psilocybe, så litt på det venstre øyret ditt, er det en øyrering eller et hull i øyret? Siden det er en skjegg tråd, må jeg vel si at skjegg er ikke akkuratt det jeg liker mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå